استاندار سیستان و بلوچستان:

اهداف انقلاب اسلامی اراده الهی است/ نیروی انسانی کارآمد مهمترین ظرفیت سیستان و بلوچستان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی اهداف انقلاب اسلامی را پیش می برد چرا که اهداف انقلاب اسلامی اراده الهی و برای پیاده کردن اسلام در دنیا است.
کد خبر: ۹۴۸۲۱۶۵
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد کرمی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت بیان کرد: شهداء کسانی هستند که با خدا معامله کردند شهدا از این فضل الهی خوشحال هستند چون خدا قبولشان کرده و پذیرفته و خدا این نعمت شهادت را شامل حالشان کرده که این نعمت بزرگی است.

وی افزود: همه انسان ها در خسران و زیان هستند اگر کسانی که عمل صالح انجام دهند، قرآن راه را مشخص کرده شهید سلیمانی دنبال عمل صالح و خدمت به خلق خدا بود و برای نجات بشریت تلاش می کرد، چرا دشمن ایشان را به شهادت رساند؛ چرا صهیونیست ها و آمریکایی ها اینقدر عصبانی بودند چرا که همه طرح های آمریکا و صهیونیست ها را به چالش کشید.

کرمی تصریح کرد: صهیونیست تلاش می کند مسلمانان دائم درگیر باشند و ظرفیت اقتصاد و نیروی انسانی از نظر علمی دچار آسیب شود و آنان همیشه تحت استعمار صهیونیست و آمریکا باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این شهید والامقام اهداف انقلاب اسلامی را پیش می برد چرا که اهداف انقلاب اسلامی اراده الهی و برای پیاده کردن اسلام در دنیا است.

وی گفت: برای اجرای عدالت این منتی است که خداوند متعال بر دوش ملت ایران نهاده امروز به فضل الهی این انقلاب در همه حوزه ها در حال پیشرفت است و با پیشرفت ما مقابله به وجود آمده است.

کرمی اذعان کرد: اگر دشمن با تمام توانایی که به میدان آمده برای هر کشوری اقدام کند قطعا سقوط خواهد کرد، آن ها تمام توان خود را علیه ملت ایران بسیج کردند و تلاش می کنند یاس و ناامیدی در ملت ایجاد کنند تا اراده ها را شکسته یا ضعیف شود.

این مسئول افزود: در فضای مجازی، شبکه ها و رسانه ها به شکل های مختلف که در واقع همه رسانه ها در اختیار آنها هستند اما ملت ایران یک ویژگی اصلی دارد که اتکا به خدای متعال است.

کرمی با اشاره به اینکه اخلاص سرمایه مهمی است تشریح کرد: سردار سلیمانی در همه صحنه ها با داشتن اخلاص و متکی به خدا در همه میدان ها پیروز شد و براساس آموزه های دینی عمل می کرد.

کرمی گفت: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های خیلی عالی است و باید همه مدیران، مجموعه ها و مردم کنار هم باشند و تلاش کنند و از ظرفیت مردمی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اسلام جامع ترین و کامل ترین دین و برای نجات بشریت است، تشریح کرد: امروز دشمن القا می کند که نسبت به ارزش های دینی بی تفاوت باشیم و اراده های ما را نسبت به این مسائل ضعیف کند و دائم دشمن در فضای مجازی تلاش می کند که یاس و ناامیدی را بین جوانان ما ایجاد کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: همه باید در میدان باشیم از هیچ چیزی نباید هراس داشت نباید بترسیم و نباید بترسانیم باید محکم در میدان باشیم، در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به سرعت پیش رویم اگر امروز دشمن حوزه اقتصاد را مورد هدف قرار داده همه می گویند در جنگ ترکیبی هستیم به همه این موضوعات باید داشته باشیم با تمام ظرفیت هایی که این استان دارد از نیرو انسانی خلاق توانمند و جوان بهره ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار