خبرهای داغ:
آیت الله اراکی در همایش بانوی مهر:

مادری، یکی از عالی‌ترین تجلیات انسان متعالی/زن، سازنده جامعه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مادری، یکی از عالی‌ترین تجلیات انسان متعالی است و زن، سازنده جامعه است. مهترین بافت اجتماعی، بافتی است که به وسیله زن شکل میگیرد.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۶۸
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

مادری، یکی از عالی‌ترین تجلیات انسان متعالی/زن، سازنده جامعه است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت‌الله محسن اراکی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز چهارشنبه، در ششمین همایش بین‌المللی بانوی مهر با اشاره به جایگاه زن الگو در جامعه اظهار کرد: این مراسم، حرکتی به سوی معرفی جایگاه زنِ زنده‌ی پرچم‌دار آزادی و آشنای با ارزش‌های انسانی است.

وی با بیان اینکه ایثار، مکتب شهادت است اضافه کرد: ایثار یعنی مکتب فاطمی. مادری، یکی از عالی‌ترین تجلیات انسان متعالی است. فرهنگ غرب، مادری را در اندیشه بشری مستهجن کرد و می‌خواهد، این ضد ارزش زشت را جا بیاندازد. این درحالیست که مادری، امری بزرگ است.

آیت الله اراکی گفت: زن، سازنده جامعه است. مهترین بافت اجتماعی، بافتی است که به وسیله زن شکل میگیرد.

وی با بیان اینکه خانواده خوب را زن خوب می سازد و جامعه برتر نیز خانواده برتر دارد، گفت: تجربه اجتماعی این را نشان می دهد که اگر خانواده ای فرزند نخبه و شایسته دارد، زنی خوب، آن زندگی را از نظر فرهنگ اسلامی، مدیریت کرده است.

آیت الله اراکی افزود: مدیر خانه می‌تواند جامعه خوب بسازد. آنها که با ما دشمن هستند، می‌خواهند دختر دور از ارزش در جامعه شکل گیرد و فرزندان بی بند و بار باشند.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش، نمونه خوبی از تلاش بانوان ما در اتحادیه جهانی زنان مسلمان است. این همایش، گامی به سوی معرفی زن اسلامی و خانواده است. با مادر و خانواده خوب و نمونه، جامعه خوب شکل می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار