خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان خبر داد

اجرای ۲۰ برنامه به مناسبت دهه فجر توسط پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان از اجرای ۲۰ برنامه با شعار محوری «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» به مناسبت دهه فجر توسط پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۸۷
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه مردان و زنان باغیرتی است که از همه چیز خود گذشتند تا کشورعزیزمان را از طاغوت و طاغوتیان پاک کنند و نهال نوپای انقلاب را در خاک مقدس این مرز و بوم غرس کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما این است که این دهه را جشن بگیریم، گفت: در این خصوص مقام معظم رهبری می‌فرماید برگزاری دهه فجر، باید مثل برگزاری جشن نیمه شعبان باشد.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان تصریح کرد: به مناسبت این ایام ۲۰ برنامه با شعار محوری «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» توسط پایگاه‌های مقاومت پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بازدید از خانه سالمندان، برگزاری یادواره خانگی شهدا، تجلیل از پیشگامان انقلاب  و تهیه بسته حمایتی، سیسمونی و جهیزیه  برای نوعروسان نیازمند از جمله برنامه‌های این حوزه مقاومت است که به همت بسیجیان پایگاه‌های تابعه انجام می‌گیرد.

زنگنه با بیان اینکه دهه فجر روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها است، گفت: این دهه فرصتی است تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب را از طریق برگزاری نشست‌ها و با استفاده از سخنران کشوری برای جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین انجام فعالیت در فضای مجازی و برگزاری کلاس سواد رسانه و فعالیت‌های ورزشی از جمله دارت، طناب‌کشی، طناب‌زنی و... از دیگر برنامه‌های اجرایی این حوزه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار