خبرهای داغ:
سردار نجات:

ایران به لحاظ قدرت نفوذ منطقه‌ای و موشکی در زمره کشورهای برتر دنیا قرار دارد

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: رشادت‌ها و نوآوری‌هایی که فرماندهان ما در زمان جنگ آن هم با دستان خالی رقم زدند، در دنیا مثال زدنی است و باید برای همگان تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۹۰۲۶۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

ایران به لحاظ قدرت نفوذ منطقه‌ای و موشکی در زمره کشورهای برتر دنیا قرار دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین والفجر هشت و روز حفاظت و اطلاعات صبح امروز ۱۹ بهمن با حضور کارکنان سازمان بسیج مستضعفین برگزارشد.

سردار نجات جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در این مراسم اظهار کرد: ما نباید خودمان را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم بلکه باید با کشورهای موجود در دنیا مقایسه کنیم.

وی افزود: ما امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم هواپیمای بدون سرنشین دشمن را در ارتفاعات بالا سرنگون کنیم.

نجات تاکید کرد: موسسه‌ای تحت مدیریت آقای فوکویاما وجود دارد که قدرت های دنیا را از لحاظ قدرت نفوذ منطقه ای و موشکی مورد بررسی قرار می‌دهد و بر اساس بررسی‌های این موسسه، ایران جزو رتبه های برتر دنیا محسوب می‌شود.

وی گفت: یکی از فرماندهان آمریکایی در منطقه غرب آسیا، در جلسه ای گفت که در مقابل ما فردی به اسم قاسم سلیمانی وجود دارد که خیلی فکر می‌کند و تصمیم گیری های دقیقی دارد و همه این تصمیم گیری های دقیق را به اجرا نیز در می آورد. این فرمانده آمریکایی گفته بود که هر جا در مقابل قاسم سلیمانی بودیم، شکست خوردیم.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله یکی از افتخارات نظام و انقلاب را هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح دانست و گفت: در آغاز جنگ تحمیلی، در تحریم کامل آمریکایی ها و اروپایی ها بودیم و هیچ کشوری از ما حمایت نمی‌کرد اما از خرداد 60 یعنی زمان عزل بنی صدر تا خرداد 61، توانستیم دشمن را از همه مرزها بیرون کنیم.

سردار نجات در ادامه، جهاد تبیین به خصوص برای روشنگری در بین جوانان و نوجوانان را امری ضروری دانست و گفت: این که خاندان پهلوی چه فسادهای عجیبی در دربار و محیط جامعه به صورت آشکار و پنهان داشتند موضوعی است که باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

وی افزود: رشادت‌ها و نوآوری‌هایی که فرماندهان ما در زمان جنگ آن هم با دستان خالی رقم زدند، در دنیا مثال زدنی است و باید برای همگان تبیین شود.

سردار نجات همچنین با اشاره به عملیات والفجر ۸ نیز گفت: در این عملیات اخلاص فرماندهان و رزمندگان و شجاعت آن ها پیروزی ها را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار