خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی در گفت‌وگو با بسیج:

۱۵۰هزار دانش‌آموز عازم اردو‌های «راهیان پیشرفت» شده‌اند/تلاش برای شناساندن واقعیت‌های کشور به نوجوانان

وجدانی‌نیا گفت: در چند ماه اخیر حدود ۱۵۰ هزار دانش‌آموز، به اردو‌های «راهیان پیشرفت» عازم شده‌اند و از پیشرفت‌های صنعتی و دفاعی کشور در کل استان‌های کشور بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۵۱
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

۱۵۰ هزار دانش آموز عازم اردو‌های راهیان پیشرفت شده اند/تغییر مثبت راهیان پیشرفت نورانی در بعد شخصیتی دانش آموزان
امیر وجدانی‌نیا جانشین سازمان بسیج دانش آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به چشم‌انداز اردو‌های راهیان پیشرفت نورانی اظهار کرد: در کشمکش جنگ پر تنش و ترکیبی در عرصه شناختی هستیم و دشمن تلاش می‌کند با به هم‌زدن تمرکز مردم ایران به ویژه جوانان، شناخت آن‌ها را آن طوری که خودش می‌خواهد، طراحی کند.

وی افزود: با جهاد تبیین در اردو‌های راهیان پیشرفت نورانی، در جهت شناساندن واقعیت‌های کشور ایران در منطقه و فضای بین الملل و نشان دادن پیشرفت و نقاط ضعف ایران، تلاش‌هایی در حال صورت گرفتن است.

وجدانی‌نیا با بیان اینکه راهیان پیشرفت نورانی تلاشی در جهت جهاد تبیین است گفت: در این اردو‌ها، دانش‌آموزان در دو استان خوزستان و هرمزگان با دیدار از یادگار‌های دفاع مقدس، با دستاورد‌های علمی و صنعتی و دفاعی هم کشور آشنا می‌شوند.

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی مطرح کرد: در واقع دو دوره از چهار دوره اردو‌های راهیان پیشرفت نورانی، در استان خوزستان برگزار شده و موفقیت بی‌نظیری در برگزاری این اردو‌ها  مشهود است.

وجدانی‌نیا گفت: دانش‌آموزان اعزامی به اردو‌های راهیان پیشرفت نورانی، در مدارس سمپاد تحصیل می‌کنند و با گذشت چند روز از آغاز اردو و با دیدن پیشرفت‌ها و ایثار ایرانیان، به نظر می‌رسد که تغییرات مثبتی در نگاه و شخصیت دانش‌آموزان به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه در چند ماه اخیر، حدود ۱۵۰ هزار دانش‌آموز از پیشرفت‌های صنعتی و دفاعی کشور در کل استان‌های کشور بازدید کردند گفت: ویژگی خاص دومین دوره از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت نورانی، گره‌خوردن آن با راهیان نور بود که در کنار آشنایی با فضای دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا، دانش‌آموزان با پیشرفت‌های کشور در ابعاد مختلف آشنا می‌شوند. 

ت-۹۶۰۶

انتهای  پیام/  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار