خبرهای داغ:
هانی زاده در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

نتانیاهو با حمله به سوریه، دنبال تشدید بحران‌های منطقه است/ حمایت آمریکا و اتحادیه اروپا از کابینه نتانیاهو کاهش پیدا کرده است

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به برخی از مناطق سوریه، این جنایت را سیاست نتانیاهو برای تشدید بحران‌های منطقه و گسترش دامنه آن به کشور‌های همجوار سرزمین‌های اشغالی دانست و گفت: نتانیاهو دنبال انتقال بحران داخلی رژیم صهیونیستی به خارج است.
کد خبر: ۹۵۰۱۸۷۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

نتانیاهو با حمله به سوریه، دنبال تشدید بحران‌های منطقه است/ حمایت آمریکا و اتحادیه اروپا از کابینه نتانیاهو کاهش پیدا کرده است

حسن هانی زاده کارشنتاس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص بحران در سرزمین‌های اشغالی و تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در راستای فروپاشی داخلی قرار دارد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: تظاهرات صد‌ها یهودی ساکن سرزمین‌های اشغالی نسبت به سیاست‌های کابینه بنیامین نتانیاهو، برای کابینه نخست وزیر این رژیم جعلی مشکل ساز شده است.

پنج وزیر افراطی در کابینه بنیامین نتانیاهو حضور دارند
هانی زاده با اشاره به اینکه پنج وزیر افراطی در کابینه بنیامین نتانیاهو حضور دارند، تصریح کرد: حضور این افراد باعث شده تا رژیم صهیونیستی با چالش‌های درونی در حوزه‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی مواجه شود.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه «ایتمار بن غفیر» وزیر جدید امنیت داخلی رژیم صهیونیستی یکی از این افراد در کابینه نتانیاهو است، اضافه کرد: حمله نیرو‌های امنیتی به نمازگزاران در مسجدالاقصی، بستر خلق انتفاضه مهم در سرزمین‌های اشغالی بوده است.

۱۴ عملیات شهادت طلبانه سنگین در اراضی اشغالی انجام شد
هانی زاده با تأکید بر اینکه ۱۴ عملیات شهادت طلبانه سنگین در حساس‌ترین مناطق اراضی اشغالی انجام شد، تصریح کرد: این عملیات‌های مقاومت، لرزه برپیکر این رژیم جعلی انداخته است.

این کارشناس مسائل غرب آسیا سیاست نتانیاهو در بحث دستیابی به اختیارات بیشتر را بستر شکل گیری موج شورش اجتماعی در اراضی اشغالی برشمرد و اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به سمت جنگ داخلی در حرکت است.

وجود پنج وزیر افراطی در کابینه نتانیاهو، حمایت آمریکا و اتحادیه اروپا را از این کابینه کاهش داده است

هانی زاده با بیان اینکه وجود پنج وزیر افراطی در کابینه نتانیاهو، حمایت آمریکا و اتحادیه اروپا را از کابینه نخست وزیر این رژیم جعلی و کودک کش کاهش داده است، تصریح کرد: حمایت‌های آن‌ها از نتانیاهو در حال کم رنگ شدن است.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به برخی از مناطق سوریه، این جنایت را سیاست نتانیاهو برای تشدید بحران‌های منطقه و گسترش دامنه آن به کشور‌های همجوار سرزمین‌های اشغالی دانست و گفت: نتانیاهو دنبال انتقال بحران داخلی رژیم صهیونیستی به خارج است و او  می‌خواهد منطقه را تحت ماجراجویی‌های خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسیر اشتباه آمیزی را در پیش گرفته و دنبال تشدید بحران سازی منطقه‌ای است تا از این طریق بتواند بر اوضاع آشفته این رژیم جعلی در درون، تسلط پیدا کند و  قطعاً این اقدامات بنیامین نتانیاهو نتیجه معکوس برای رژیم صهیونیستی در بحث سیاست‌های داخلی و منطقه‌ای به همراه دارد.

ت/2623
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار