خبرهای داغ:
گردانهای امام حسین(علیه السلام) از لشکر14 امام حسین(علیه السلام):

برگزاری محافل قرآن به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان وعید سعید فطر

به مناسبت عید سعید فطر و پایان ماه مهمانی خدا مراسم محافل قرآن همراه با انواع برنامه های قرآنی با حضور قاریان، حافظان، مجریان، رزمندگان و بسیجیان گردانهای امام حسین(علیه السلام) در مکانهای مختلف استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۲۵۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت عید سعید فطر و پایان ماه مهمانی خدا مراسم محافل قرآن همراه با انواع برنامه های قرآنی با حضور قاریان، حافظان، مجریان، رزمندگان و بسیجیان گردانهای امام حسین(علیه السلام) در مکانهای مختلف استان برگزار شد.

فرمانده گردان 108 امام حسین(علیه السلام)برخوار گفت:به همت رزمندگان گردان 108 امام حسین علیه السلام برخوار

محفل قرآنی با حضور نابغه قرآنی سید محمدحسین طباطبایی در شهر دستگرد برخوار برگزار گردید.

فرمانده گردان 108 امام حسین (علیه السلام)در ادامه گفت: این محفل  با حضور نابغه قرآنی سید محمد حسین طباطبایی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار و در پایان این مراسم از دوستان و شرکت کنندگان این محفل قرآنی تقدیر و هدایایی به آنها تقدیم شد.

فرمانده گردان ۱۲۰ امام حسین (علیه السلام) نائین در خصوص محفل قرآن گفت : محفل انس با قرآن ، فرصتی است بسیار ارزشمند که در آن علاقمندان و شیفتگان به قرآن، علاوه بر بهره مندی از برکت بی انتهای این کتاب آسمانی و آشنایی با گوشه و کنار آشکار و نهان قرآن کریم، وجود خود را برای حضوری ارزشمند و مفید در اجتماع و همچنین موفقیت در عرصه های علمی آماده کنند، لذا در همین راستا سومین و آخرین محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه شهرستان نائین ‌، اعضای شورای اداری شهرستان نائین ، کلیه نیروهای رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج نائین ، گردان ۱۲۰ امام حسین(علیه السلام) نائین و نیروی انتظامی نائین همراه با برنامه های متنوع فرهنگی در محل امامزاده سلطان سید علی(علیه السلام) برگزار گردید.

این فرمانده گردان افزود: در این برنامه پس از قرائت جزء29 و 30 قرآن کریم ، برادر پاسدار احمد سلطانی ، برادر بسیجی عابدین پوربافرانی از قاریان ممتاز شهرستانی با قرائت زیبای مجلسی خود همه حضار را به فیض رساندند، در ادامه برنامه ها حجت الاسلام ربیعی به روایت گری از هشت سال دفاع مقدس پرداخته و در پایان نیز از قاریان این برنامه تقدیر شد.

فرمانده گردان ۱۱۷امام حسین (علیه السلام )گفت: دومین محفل انس باقرآن کریم باشرکت رزمندگان وپایوران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و رزمندگان گردان ۱۱۷امام حسین (علیه السلام) با تلاوت قاریان و حافظان ممتاز جوان و نوجوان بسیجی درحرم مطهر حضرت محمد هلال( علیه السلام) به میزبانی حوزه یکم امیرالمومنین علی (علیه السلام)اجراگردید.

فرمانده گردان ۱۱۷امام حسین (علیه السلام) در ادامه گفت: باتوجه به اهمیت محافل نورانی قرآن وسخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص انس با این کتاب الهی که می فرماید: دراین فضای آلوده مادیات، شایسته است دردریای بی کران معنویت قرآن کریم شنا کرد، تا از پلیدی های دنیا پاک شد و این جز با انس مداوم با این کتاب آسمانی ممکن نیست .

فرمانده گردان ۱۱۷افزود: این مراسم ومحفل نورانی باحضور پایوران ناحیه آران وبیدگل ،رزمندگان وبسیجیان گردان ۱۱۷امام حسین (علیه السلام)باتلاوت قاریان ممتاز بسیجی به میزبانی حوزه یکم امیرالمومنین علی( علیه السلام) درشبستان حضرت آیت الله عاملی حرم مطهر حضرت محمدهلال (  علیه السلام) اجراگردید و در پایان این مراسم از قاریان وحافظان برتر تجلیل بعمل آمد.

فرمانده گردان ۱۰۶ امام حسین(علیه السلام) با برپایی این برنامه اظهار داشت: ماه رمضان رحمت خداوند بر زمین نازل و فضای معنوی خاصی بر جامعه حاکم می شود که انسان ها را به سمت پرهیزکاری سوق می‌دهد، لذا محفل انس با قرآن با حضور روحانی گردان، بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۶ امام حسین(علیه السلام)، در محل گردان برگزار گردید.

لازم به ذکر است که دیگر گردانهای امام حسین(علیه السلام) از لشکر14امام حسین(علیه السلام) به مناسبت عید فطر هر کدام به نوبه خود محفل انس با قرآن را در جای جای این استان با حضور حافظان قاریان، مجریان، رزمندگان و بسیجیان گردانهای امام حسین(علیه السلام)  برگزار نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار