خبرهای داغ:

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند بمناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند ۱۷ اردیبهشت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۰۲۲۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان هرند ، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده‌ ساز و دوراندیشانه امام خامنه ای مدظله العالی بوده که بر تارک آن نام بسیج و بسیج سازندگی درخشنده و الهام‌بخش است.

باور امام (ره) به توانایی در خودکفایی یک باور درونی بود باوری که می خواست آن را به قاطبه مردم منتقل کند وبحمدالله بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام ‌های بزرگ و پرافتخاری را بردارد.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تلاش‌های همه جهادگران بسیجی و مخلص و همیشه در صحنه به خصوص مجاهدت‌های جهادگران ولایتمدار شهرستان هرند و مسئول بسیج سازندگی این ناحیه در جهت کمک رسانی به محرومان ، اشتغال زایی و محرومیت زدایی که زحمات فراوانی کشیدند خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار