خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مینودشت:

با کسی دوست باش که حرف و عملش تو را به یا خدا بیندازد/جوانان از شبهات نترسند

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صالح فر گفت: گاهی وقت ها تاسف می خورم که بعضی از جوانان تمام وقت خود را دارند در این سایت و فضاها به هدر می روند اینها هم جنبه خوب دارد هم جنبه بد.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۷۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

با کسی دوست باش که حرف و عملش تو را به یا خدا بیندازد/جوانان از شبهات نترسند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صالح فر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مینودشت در سالروز شهادت رییس مذهب شیعه امام صادق(ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت :شخصی آمد پیش امام صادق(ع) گفت: دوست به دوست چه حقی دارد، امام فرمودند: سی حق دارد. بعد گفت: آقا می شود بفرمایید ، حضرت برایش شمرد.  یکی اش این است که آنچه که برای خود می پسندی برای او هم بپسند. از حضرت عیسی(ع) پرسیدند: با چه کسی رفیق بشویم، حضرت فرمودند با کسی که سه ویژگی داشته باشد، یک: وقتی که نگاه می کنی یاد خداوند بیفتی. دو: وقتی حرف می زند علمتان زیاد شود. سه: عملش را که می بینی یاد آخرت بیفتی.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مینودشت در ادامه تصریح کرد :یک نمونه مهم در زندگی امام صادق(ع) در آداب معاشرت این است که امام صادق(ع) فرمودند: دوست دارم جوان وقتی که از خواب بلند می شود یا دنبال علم باشد، یا عالم باشد، یا علم دوست باشد و یا شنونده باشد. این را هم بدانید جوانان نباید بترسند از شبهات، امروز دشمن دارد قوی کار می کند در این موارد. واقعا گاهی وقت ها تاسف می خورم که بعضی از جوانان تمام وقت خود را دارند در این سایت و فضاها به هدر می روند اینها هم جنبه خوب دارد هم جنبه بد.

حجت‌الاسلام صالح فر در پایان اظهار داشت: امام صادق(ع) در آخرین لحظه عمر خود همه را جمع کرد و گفت: شفاعت ما به کسی که نماز را سبک می شمرد نمی رسد، امام در طول زندگی اش بسیار از نماز گفته است اما چرا در آخرین لحظه عمر خود دوباره از نماز گفت: برای اینکه اهمیت نماز را برای ما بگوید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار