خبرهای داغ:
گردان 115 امام حسین)علیه السلام( :

برگزاری همایش رزمندگان، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس از لشکر 8 نجف در کاشان

در راستای برگزاری سلسله نشستهای دوستانه وانس والفت با پیشکسوتان دفاع مقدس، همایش رزمندگان همراه با سخنرانی و برنامه های فرهنگی با حضور رزمندگان، پیشکسوتان، جانبازان گردان(خمپاره انداز) ذوالفقار لشکر8نجف اشرف، گردان 115 امام حسین)علیه السلام(در آستان مقدس حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(عليه السلام) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۰۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
 

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر مقدس 14 امام حسین(علیه السلام)، در راستای برگزاری سلسله نشستهای دوستانه وانس والفت با پیشکسوتان دفاع مقدس، همایش رزمندگان همراه با سخنرانی و برنامه های فرهنگی با حضور رزمندگان، پیشکسوتان، جانبازان گردان(خمپاره انداز) ذوالفقار لشکر8نجف اشرف، گردان 115 امام حسین)علیه السلام(در آستان مقدس حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(عليه السلام) برگزار گردید.

فرمانده گردان 115 امام حسین)علیه السلام( در مورد این برنامه گفت: این همایش با حضور رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس دو لشکر معروف و بی نظیر 14امام حسین(علیه السلام) اصفهان و8 نجف اشرف نجف آباد با سخنرانی سردار حاج جواد استکی فرمانده قرارگاه ارشد سیدالشهدا اصفهان در آستان مقدس حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(عليه السلام) برگزار شد.

در ادامه فرمانده گردان 115 امام حسین علیه السلام کاشان، اظهار داشتند که خدمت به رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس سعادت و توفیق بی نظیر است،ایشان رزمندگان و ایثارگران لشکر های  8 و 14 اصفهان را از مفاخر جمهوری اسلامی ایران دانستند.

سخنران این محفل سردا پاسدار استکی از قرارگاه ارشد سیدالشهدا بود، این سخنران به ذکر خاطرات و نکاتی از فرماندهی شهید  حاج احمد کاظمی در زمان دفاع مقدس مطرح نمود و عنوان کرد: با وجود سرداران شهیدی مثل حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی در دوران جنگ ایران در زمانی کوتاه تبدیل به یک پادگان نظامی شد و برابر دشمن در صحنه نبرد دژ مستحکمی تشکیل دادند، در مخیله دشمن هم نمی گنجید که یک ملت در عرض این مدت کم رزمنده و جنگجو بشوند.

این سخنران در ادامه افزود: صدام که خوابهای خوش تسلط بر خلیج فارس و ژاندارمی خاورمیانه را می دید با سیلی دلیرمردان سپاه همچون حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی از خواب پرید و خود را در محاصره باتلاق حماقت و خودخواهی خودش یافت، شروع به عجز وناله و استمداد از دیگران نمود، فریاد صلح طلبی اش گوش فلک را کر کرد اما حمله های برق آسای سلحشوران سپاه اسلام بخصوص دلیرمردان اصفهان و نجف آباد ایندو لشکر خط شکن در عرصه های پیکار، زندگی را بر صدام جهنم کرد.

فرمانده گردان 115 امام حسین(علیه السلام) افزود: تزینات مراسم، چینش و تجهیزات و ادوات نظامی،  تامین جلسه،  تنظیم سن جلسه و... خدمات رزمندگان و بسیجیان این گردان در برگزاری این همایش بود، در طول همایش پخش کلیپ، تصاویر رزمندگان از دوران جنگ تحمیلی و دید وبازدید صمیمانه رزمندگان و پیشکسوتان با هم  به گرمی محفل شور و حال بیشتری داد، فضای جلسه بسیار عالی و دوستانه بود، تعداد حدود 700 نفر از یادگاران دفاع مقدس از همه کشور و خصوصا نجف آباد در جلسه حضور داشتند.

ذکر توسل به امام حسین علیه السلام، پخش سرود، اهدای جوائز به تعدادی از جانبازان، آزادگان، فرماندهان، از جمله برنامه های فرهنگی در این همایش بود.

در پایان این همایش نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجه السلام حسینی امام جمعه و نماینده رهبری در منطقه کاشان اقامه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار