همزمان با سراسر کشور:

جشن ملی وصال در سیستان و بلوچستان نیز برگزار شد

شیبک گفت: در هفته ازدواج جشن وصال با هدف شناسایی، تجلیل و تکریم خادمین، خیرین، فعالان و زوجین جوان برتر در سطح شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۸۳۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همزمان با سراسر کشور در دومین روز از هفته ازدواج، جشن ملی ازدواج «جشن وصال» با حضور  زوجهای جوان و مسئولان استانی و شهرستانی در زاهدان برگزار شد.


عباس شیبک، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: جشن های استانی، بویژه در استان سیستان و بلوچستان به صورت همزمان با این جشن بمناسبت پیوند آسمانی حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) و هفته ازدواج، برگزار شد و بخش‌هایی از آن به صورت بر خط در سالن به نمایش در آمد.

 وی افزود: در هفته ازدواج جشن وصال با هدف شناسایی، تجلیل و تکریم خادمین، خیرین، فعالان و زوجین جوان برتر در سطح شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

 عباس شیبک تصریح کرد: در ادامه برگزاری جشن‌های وصال، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان توسط مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده استان، برپایی ایستگاه‌های مشاوره و سلامت در مناطق کمتر برخوردار، اجرای تئاتر خیابانی، برپایی جشن‌های گلریزان به منظور کمک در جهت تهیه جهیزیه زوجین جوان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی ویژه زوجهای جوان و… را مهمترین برنامه‌های هفته ازدواج استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مراسم دو زوج ورزشکار و خوشبخت سر سفر زیبای عقد نشستند و با حضور مسئولین عالرتبه استانی و شهرستانی اولین لحظات شیرین و آسمانی زندگی خود را جشن گرفتند.

لازم به ذکر است؛ در پایان مراسم باشکوه جشن وصال، از مسيولین، خادمین و دست اندرکاران خدمت رسانی به زوج های جوان در حوزه های مختلف تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار