خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گلچهره:

امروز رسالت سنگین ما حفظ و حراست تمام قد از نظام ولایی است

همدان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به تحقق نظام ولایی در زمان کنونی گفت: امروز رسالت سنگینی برعهده داریم و آن حفظ و حراست تمام قد از نظام ولایی است.
کد خبر: ۹۵۲۶۴۷۶
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: ما در گذر تاریخی مهمی قرار داریم که برای حفظ نظام ولایی مهم و حیاتی است.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) و همه ائمه (ع) برای تحقق نظام ولایی تلاش کردند اما با توجه به حلقه تنگی که دشمنان ایجاد کردند این امر عملاً محقق نشد و حتی برخی از ائمه را در سن جوانی به شهادت رساندند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: تلاش‌های حضرت زهرا (س) و دیگر ائمه (ع) به خاطر فضای تنگ و غبارآلودی که دشمن رقم زده بود عملاً تحقق نظام ولایی را با مشکل مواجه کرد و تحقق نظام ولایی به یک رویا تبدیل شده بود.

وی با اشاره به تحقق نظام ولایی در زمان کنونی عنوان کرد: با عنایت خدا نظام ولایی در دوران ما با رهبری امام راحل و خون پاک شهیدان عملی شد بنابراین ما امروز رسالت سنگینی برعهده داریم و آن حفظ و حراست تمام قد از نظام ولایی است همان گونه که با رهبری مقام معظم رهبری دشمن در تمام عرصه زمین گیر شده است.

گلچهره تصریح کرد: اگر در راه حمایت و پشتیبانی از نظام ولایی قصور کنیم باید برای همیشه به تاریخ باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار