خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهر:

بهترین راه مقابله با طرحهای دشمن توجه به نوجوانان و جوانان است/در انتخابات پایان سال با تمام وجود شرکت خواهیم کرد

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند و در این راستا سواد رسانه خود را بالا ببرند.
کد خبر: ۹۵۳۸۷۵۰
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

بهترین راه مقابله با طرحهای دشمن توجه به نوجوانان و جوانان است/در انتخابات پایان سال با تمام وجود شرکت کنید

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ مراسم اختتامیه کلاسهای طرح نو+جوانه های صالحین با حضور سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید یازرلو مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آزادشهر ،و جمع کثیری از بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار حسینی در این مراسم گفت: بهترین راه پیشگیری و مقابله با برنامه ها و طرح های دشمن در جنگ شناختی و ادارکی توجه به نوجوانان و جوانان است.

 وی افزود: دشمنان در جنگ شناختی به دنبال تسخیر اذهان و افکار و قلب های فرزندان ما هستند که ما باید با طراحی و اجرای برنامه ها در موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، معرفتی و ...نقشه های دشمن را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه آزادشهر در ادامه به اثرات بسیار مخرب فضای مجازی خواسته نرم افزارهای خارجی اشاره کرد و گفت: خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند و در این راستا سواد رسانه خود را بالا ببرند.

 وی در پایان به دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس‌ شورای اسلامی اشاره کرد و از همه خواست در این دو رویداد مهم با تمام وجود شرکت کنند.

در ادامه این برنامه گروه سرود شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی اجرای برنامه کردند و در پایان هم از منتخبین تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار