خبرهای داغ:

از برپایی گشت محله محور تا رزمایش دفاع از مقر در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه گفت: رزمایش داع از مقر همراه با گشت محله محور بسیج در محله کلان سرخه برگزار و مسئولان شهرستانی از روند انجام کار بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۶۷
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، رزمایش دفاع از مقر به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه در محدوده پایگاه ها با مشارکت بسیجیان انجام شد.

محمدرضا امامی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه توجیهی اعضای گشت محله محور بسیج قبل از انجام گشت برگزار و نکات موردنظر به بسیجیان آموزش داده شد.

او با اشاره به برپایی گشت محله محور در محله افزود: گشت محله محور رضویون در جهت برقراری آرامش در محله همراه با رزمایش دفاع از مقر با استقبال پرشور بسیجیان برگزار و سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان همراه با حجت اله کرمانی فرماندار سرخه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی با حضور در پایگاه از روند انجام رزمایش بازدید کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه ادامه داد: در راستای اجرای طرح تربیتی تابستانه نو+جوانه های صالحین در پایگاه، توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای طرح داده شد و فرماندار با بسیجیان گفتگو کرد.

امامی یادآور شد: در این راستا فعالیت ورزشی نوجوانان پایگاه در رشته ایرهاکی و فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه ناحیه سرخه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار