خبرهای داغ:
گفتگوی اختصاصی؛

برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه در ناحیه امام علی به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه امام علی (ع) اهواز با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح حوزه های پایگاه مقاومت بسیج، پایگاه ها و ناحیه امام علی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۲۹۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

حجت‌الاسلام و المسلمین سید امیر میرعلایی او افزود: مجموعا ۸۰۰ برنامه در رده های مختلف اقشاری،  پایگاه‌های محلات و حوزه های بسیج برگزار می‌گردد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین میرعلایی می‌گوید که از عمده ترین برنامه‌های ما دیدار با ۲۰۰ خانواده شهید همراه با تقدیرنامه و تحویل هدیه به خانواده شهدا است.

 

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های محوری ما برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی بوده که در سطح آستان علی ابن مهزیار اهوازی در حال برگزاری است و بیش از ۷۰ غرفه به عنوان دستاوردهای دفاع مقدس و همچنین نمایشگاه اسوه بسیج فعالیت دارند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین میرعلایی همچین اظهار داشت: علاوه بر آن غرفه‌های نوشت افزار ایرانی اسلامی، شادمانه های کودکانه، حس خوب، عفاف و حجاب و خیمه عشایر در آن دایر شده‌اند که پس از نماز مغرب و عشاء فعالیت خود را آغاز می کنند.

 

وی همچنین یادآور شد که در مراسم تجمع جوانان بیانیه گام دوم انقلاب در مصلی اهواز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) حضور داشتند تا عهد و پیمان مجددی نیز با آرمان های امام ببندند و نشان دهند که فتح خرمشهر های متعدد و شکستن هر حصری که وجود دارد را انجام خواهد داد.

ارسال نظرات