خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

به برکت جایگاه ولایت فقیه انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است / هدف اصلی جنگ نرم دشمنان، تخریب جایگاه معلم و زن در جامعه است

حجت الاسلام قاسم پور گفت: جنگ امروز، جنگ علیه دین، مذهب، ارزش ها و انقلاب است و دشمنان برای رسیدن به این هدف خود به دنبال تخریب جایگاه علم و معلم و جایگاه زن در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۱۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

به برکت جایگاه ولایت فقیه انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است / هدف اصلی جنگ نرم دشمنان، تخریب جایگاه معلم و زن در جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در همایش «داناشو، تواناشو» حوزه مقاومت بسیج حضرت مریم(س) که در روستای سیاه تلو گرگان برگزار شد عنوان کرد: اگر قرار است با امام زمان(عج) بیعت و به عنوان سرباز آن امام برای تعالی دین و اسلام خدمت نماییم ابتدا باید با نایب آن حضرت یعنی رهبر معظم انقلاب بیعت نماییم.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی با وجود دشمنی ها، فتنه ها و تحریم ها روز به روز در حال پیشرفت است به برکت جایگاه ولایت فقیه می باشد.

قاسم پور اذعان داشت: با توجه به شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه و جهان به برکت انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، هینمه پوشالی و عنکبوتی آمریکا فرو ریخت؛ ۳۵ سال از پایان جنگ تحمیلی گذشته است و آمریکا جرات حمله به ایران اسلامی را نداشته است و این اقتدار به برکت خون شهداست.

وی ادامه داد: مردم کشور ما عاشق اهل بیت(ع) هستند و تا پای جان از ایمان، خاک، غیرت و ناموس خود حفاظت می کنند و این برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان ابراز داشت: جنگ امروز، جنگ علیه دین، مذهب، ارزش ها و انقلاب است و به عبارت دیگر جنگی نرم برای از پای درآوردن ایمان و اعتقاد مسلمانان است و دشمنان برای رسیدن به این هدف خود به دنبال تخریب جایگاه علم و معلم و جایگاه زن در جامعه هستند.

وی افزود: در الگوی سوم زن مسلمان که بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است، زن هم رکن خانواده است و هم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و حکومتی مشارکت اثرگذار و فعالی دارد که این جایگاه قبل از انقلاب برای زنان وجود نداشت.

قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی درصدد هستند در موضوعات مختلف بانوان را به حاشیه بکشانند و این‌گونه القا کنند که بانوان در نگاه اسلام و انقلاب اسلامی نقش بسزایی ندارند و پس از آن آموزه‌های خود در غرب را به دختران و بانوان کشورمان دیکته کنند و آن‌ها را به خاطر هیچ و پوچ در مسیر انحراف قرار دهند و داشتن بصیرت سبب خواهد شد که زنان و دختران بتوانند مسیر و راه روشن را از ظلمات جدا نمایند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار