خبرهای داغ:

روایتی زیبا از بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی در مدرسه شهرستان فریدن

فاطمه هوشینو بانوی تازه مسلمان کشور ژاپن در جمع دانش آموزان مدارس دخترانه فریدن حضور یافت و از روی آوردن خود به دین اسلام به این شکل روایت کرد تا دین اسلام را به زیباترین دین به دانش آموزان بشناساند.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۷۳
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه فریدن استان اصفهان: فاطمه هوشینو بانوی تازه مسلمان کشور ژاپن در جمع دانش آموزان مدارس دخترانه فریدن حضور یافت و از روی آوردن خود به دین مبین اسلام روایت کرد.

در این برنامه ایشان با روایتی از زیبایی های اسلام ، دین پیامبر اکرم(ص) را به دانش آموزان فریدنی بهتر شناخت و امیدوار تر از قبل به مسلمان بودن خود افتخار کنند.

تسکو هوشینو متولد یکی از شهرهای کوچک توکیوی درکشور ژاپن است که بعد از دریافت نور اسلام و مسلمان شدن به ایران آمد و در حال حاضر  ۱۳ سال است که  در شهر حضرت معصومه(س) قم ایران ساکنا گزیده است.

وی در جمع دانش آموزان فریدنی از نحوه روی آوردن به دین مبین اسلام به این شکل روایت کرد و گفت: با اسلام هیچ‌گونه آشنایی نداشتم علاوه بر اینکه مردم کشور‌ ژاپن به لحاظ موقعیت ژئوگرافیکی و فرهنگی با اسلام آشنایی ندارد و در طول تاریخ با مسلمانان‌ برخورد نداشتند. بعد از حادثه 11 سپتامبر رسانه‌های غربی سعی می‌کردند چهره تروریستی از اسلام نشان بدهند، کنجکاو شدم که بفهمم اسلام چه می‌گوید و چه تفکری بر آن حاکم است و چرا اینقدر مهم است که جهان را تحت تأثیر قرار داده است و جالب بود بدانم واقعاً خطرناک و ضد بشریت است یا خیر ؟

وی ادامه داد: اینگونه شد که در مورد اسلام شروع به مطالعه و تحقیق کردم و فهمیدم دین اسلام دین جهانی، کامل و زیبایی است. قبل از اینکه به اسلام مشرف شوم بودایی بودم و با مسیحیت نیز آشنایی داشتم چون عموی من به مسیحیت گرویده و کشیش شده بود و چند سال سعی می‌کرد من را مسیحی کند به همین دلیل با انجیل و کلیسا آشنایی داشتم بعد از حادثه 11 سپتامبر بر روی ادیان و مذاهب مطالعه و با اسلام مقایسه کردم و به این نتیجه رسیدم دین صحیح، اسلام است.

وی تصریح کرد: با خواندن ترجمه قرآن حتی انجیل ، اسلام را بهتر فهمیدم و این نشان می‌داد قرآن دین کامل‌تری را معرفی می کند و بهترین منبع برای شناخت خداوند و پیامبران است.

خانم هوشینو در پاسخ به سؤال دانش آموزی که پرسید ژاپن پیشرفته بهتر از ایران نبود گفت : می‌توانم بگویم در کشور ژاپن آسایش داشتم اما زمانی که آرامش ندارم آسایش به چه دردم می‌خورد؟ ژاپن کشور پیشرفته‌ای است، اما وقتی اسلام در آن نیست و کرامت انسانی حکم فرمای روابط اجتماعی و حاکمیتی نیست و نور اهل بیت(ع) در آسمانش وجود ندارد؛ این پیشرفت چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ به نظر من  اصلاً قابل مقایسه نیست و می شود به راحتی فهمید هر مذهبی غیر از اسلام بی‌معنا است.

بانوی تازه مسلمان شده از کشور ژاپن در ادامه افزود: انسان برای خوردن و لذت بردن خلق نشده است، اگر واقعاً اینطور باشد آسایش برای انسان کافی است اما چون برای انسان ارزش‌های بالاتری در نظر گرفته شده است، آسایش به تنهایی کافی نیست و خدا نیز انسان را تنها برای کسب آسایش خلق نکرده است بلکه خواسته هویتی ماورائی به او ببخشد و جایگاهی بزرگ برایش در نظر بگیرد و این نکته بسیار مهمی است که ما بتوانیم شأن و منزلت خود را از قرآن دریافت کنیم که همان جانشینی خداوند بر روی زمین است.

فاطمه هوشینو در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضورش در جمع دختران جوان فریدنی به این نکته اشاره کرد : ولایت فقیه  برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) و برای گم نشدن در هیاهوی جنگ رسانه ای دشمنان اسلام یک رحمتی است و من برای همین خوشحال هستم در ایران زندگی می کنم و در جمع مردمی هستم ، عاشق اهل بیت (ع) و دارای حکومتی اسلامی و مردمی و دارای رهبری عزیز و دوست داشتنی که همه چیز خودش را برای اسلام و مظلومین جهان فدا کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار