در نشست خبری با اصحاب رسانه در خاش مطرح شد:

رزمایش جهادگران فاطمی با حضور 90 گروه جهادی در خاش برگزار می شود

فرمانده سپاه شهرستان خاش در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: ۹۰ گروه جهادی بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی مشارکت فعال دارند که ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت بسیج سازندگی و گروه های جهادی توزیع می شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۱۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

به گزارش‌خبرگزاری بسیج ازخاش، سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار، فرمانده سپاه شهرستان خاش در نشست خبری با خبرنگاران در تشریح اخبار گرامیداشت هفته بسیج  ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، و گرامیداشت یاد و نام شهدا بیان کرد: در آستانه آغاز هفته بسیج۱۲ عنوان برنامه از روزهای قبل  در قالب برنامه های قبل از هفته آغاز شده و در طول هفته ۴۴ عنوان برنامه شاخص نیز اجرا می شود.

وی  برپایی یادواره‌های شهداء، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهداء، تجلیل از بسیجیان، دیدار با امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم،  را از مهم ترین برنامه های اجرایی در سطح شهرستان برشمرد.

سردار مالدار اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی میزهای خدمت، شرکت در نمازجمعه، همایش امامان جمعه و جماعات ایرندگان و سران قبایل و طوایف خاش، کوهپیمایی بسیحیان، رزمایش خدمات اصناف، رزمایش جهادگران بسیجی، اهدای جهیزیه، تور دوچرخه‌ سواری، برپایی نشست های تبیینی در حوزه های مقاومت، دانشگاه ها و مدارس و نمایش اقتدار بسیجیان در همایش ۵ آذر را نیز  از شاخص ترین برنامه‌های شهرستان نام برد.

فرمانده سپاه شهرستان خاش اظهارداشت: ۹۰ گروه جهادی بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی مشارکت فعال دارند که ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت بسیج سازندگی و گروه های جهادی توزیع می شود.

سردار مالدار همچنین برپایی جشنواره ورزشهای بومی و محلی در اسماعیل آباد، یادواره شهید و مراسم یازدهمین سالگرد شهید لکزایی، همایش پیاده روی خانوادگی و یادواره شهدای شاخص، محلات و امنیت را از دیگر برنامه های اجرایی در طول هفته برشمرد.

فرمانده سپاه خاش تصریح کرد: فضاسازی برنامه های گرامی داشت هفته بسیج در سطح شهرستان، بخش ها و نقاط روستایی با مشارکت حوزه ها و پایگاه های مقاومت انجام شده و علاوه بر افتتاح پروژه ها در حوزه فضای مجازی و رسانه ای نیز تولید محتوای برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج را داریم.

سردار مالدار ادامه داد: جهان امروز، جهان روایتگری بوده و خبرنگاران و فعالان رسانه ای در خط مقدم این جبهه قرار دارند و نقش آنان را در موضوعات و رویدادهای مختلف مانند پوشش اخبار تجاوزات وحشیانه اسراییل به غزه و مناطق فلسطینی نشین داریم و اینکه ۵۰ خبرنگار در این راه به شهادت رسیده و خبرنگاران مظلومیت مردم غزه و تجاوز به کودکان و زنان و مردم بی گناه و بی دفاع و بمباران و حملات موشکی و جنایت های فجیع نیروهای رژیم صهیونسیتی را روایتگری می کنند‌.

وی نقش و حضور بسیجیان از سالهای شکل گیری انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، جبهه مقاومت، مدافعان حرم و مشارکت در حوزه های محرومیت زدایی، خدمت رسانی و امدادرسانی در مواقع سیل، زلزله، کرونا و آسیب های مختلف دارای اهمیت توصیف کرد و افزود: به برکت تلاش ها، ایثار و مجاهدت های بسیجیان دستاوردهای عظیمی خلق شده که در راستای امید آفرینی بوده، بنابراین از مسوولان انتظار می رود در حوزه خدمت رسانی به مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند و در راستای جذب حداکثری و دفع حداقلی تدبیر کنند.

وی اظهارداشت: شرکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای اهمیت بوده و در انتخابات امسال باید اقتدار و عظمت نظام به دنیا نشان داده شود.

سردار مالدار گفت: طرح اعتلای بسیج با مشارکت بسیجیان و بهره گیری از ظرفیت های مردمی در محلات اسلامی را داریم و سند راهبردی آن تدوین شده و در قرارگاه های یازده گانه بسیج این موضوع دنبال می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار