زینب (س) حقیقتی روشن برای هدایت بشریت است

فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر گفت: زینب حقیقتی روشن برای هدایت بشریت است، بانویی است که توانست عشق و عقل را به هم پیوند بزند بی آنکه هیچ یک فدای دیگری شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۳۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار یکشنبه 28 آبان ماه در مسجد الزهرا(س) شهرستان نیکشهر برگزارشد.

سرهنگ حسین نکوئی، فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر در این مراسم گفت: زینب حقیقتی روشن برای هدایت بشریت است تا نشان دهد می‌توان مهر و عطوفت خواهری را با صلابت نطق در برابر ظالم و وخامت عقل و درایت در هدایت کاروان سترگ در هم آمیخت و مشعل صبح روشن را در شب تار برافروخت و وقار عرش الهی را به زمین آورد.

وی افزود: امروز روز ولادت بانویی است که توانست عشق و عقل را به هم پیوند بزند بی آنکه هیچ یک فدای دیگری شود. بانویی که برادر را در هیچ شرایطی رها نکرد و عشق خواهرانه را سال‌ها بذل و بخشش نمود و انتهای راه عشق را با عقل خویش کامل نمود و با کمک عقل مشعل هدایت را روشن نگاه داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر اذعان کرد: او باید به دنیا بیاید تا به جهانیان بیاموزد چگونه در حوادث سخت خم به ابرو نیاورند چگونه بیداد را رسوا سازند و چگونه پرستار زخم‌های عمیق باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار