خبرهای داغ:

خزعلی: ندای حضرت زینب(س) فلسطین را زنده نگه می‌دارد

از معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی در همایش بین‌المللی «حضرت زینب(س)، اسوه بانوان جبهه مقاومت» در دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: حضرت زینب(س) نمونه کامل الگوی سوم زن و زنی دارای ابعاد مختلف وجودی و الگوی یک زن توانمند فرهیخته برای ما و تمام جهانیان است.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۲۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-وی افزود: حضرت زینب(س) را به پرستاری و صبوری می‌شناسیم روز پرستار را به همه پرستارانی که صبوری آنها باعث بهبود جامعه بیماران می‌شود تبریک می گویم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: صبوری بخشی از وجود حضرت زینب(س) و نشان‌دهنده عظمت روح آن حضرت است توصیف ما از حضرت زینب(س) تنها به صبوری آن حضرت ختم نمی‌شود و ابعاد وجودی حضرت زینب(س) بسیار بیشتر است.

وی افزود: همانطور که حضرت زینب(س) با سخنرانی خود در کاخ یزید در عین مظلومیت در اوج فشار اعلام پیروزی می‌کند، امروز در غزه شاهد پایداری زنانی هستیم که با وجود شهادت فرزندانشان می‌گویند آیا فرزندان من از حسن(ع) و حسین(ع) عزیزترند؟

خزعلی ادامه‌داد: حضرت زینب(س) در اوج غم و اندوه در موضع قدرت سخن می‌گوید و پیروزی ابدی حق را با لغاتی که مخاطب تحت تأثیر قرار بگیرد، تبیین می‌کند.

وی افزود: ندای زینب(س) است که در اوج اسارت فریاد ما پیروزیم سر می‌دهد و الگوی مردم ستم‌دیده و مصیبت‌زده در طول تاریخ می‌شود و ندای زینب (س) است که فلسطین را زنده نگه می‌دارد و به زنان و مادران فلسطینی قوت قلب می‌دهد.

ارسال نظرات