خبرهای داغ:
شاهرود_همایش بزرگ اقتدار بسیجیان شاهرود با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۸۷
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج، همایش بزرگ اقتدار بسیجیان شاهرود بعدازظهر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و در گرامیداشت هفته بسیج با حضور بیش از ۶ هزار نفر برگزار شد.
این همایش باشکوه با شعار «بسیج؛ امید ملت ایران» در خیابان ۲۲ بهمن شاهرود با حضور معاون استاندار سمنان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود، امام جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستان شاهرود و آحاد بسیجیان شهرستان برگزار شد.
در این همایش، یگان‌های نمونه گردان‌های شهید کرمانیان و شهید نادری از مقابل جایگاه رژه رفته و روند خدمت‌رسانی بسیجیان در قالب کمک‌های معیشتی و جهیزیه نیز به نمایش درآمد.
حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود در این همایش با خیرمقدم به آحاد بسیجیان و مسؤولان و با تبریک هفته بسیج، بر لزوم ترویج این مکتب و تفکر متعالی در جامعه تأکید کرد.
سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این همایش با گرامیداشت هفته بسیج، بر لزوم تقویت همیشگی اقتدار، ایمان، ایثار و خدمت‌رسانی بسیجیان در جامعه تأکید و از حضور بسیجیان شهرستان شاهرود در این همایش تقدیر کرد.
سردار سعید فرجیان‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نیز به‌عنوان سخنران مراسم با اشاره به فرهنگ و تفکر بسیجی و نقش این نهاد در طول انقلاب اسلامی، به اثرگذاری این تفکر و فرهنگ در جبهه مقاومت در منطقه اشاره و بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.
در همایش اقتدار بسیج که اقشار مختلف بسیج از روحانیان، خواهران، بازاریان، پزشکان و مهندسان و دانش‌آموزان و دانشجویان، خبرنگاران، اساتید و ورزشکاران، کارگران، کارمندان و... حضور داشتند، گروه سرود عمار‌های انقلاب به اجرای سرود در وصف بسیج پرداخت.
بیانیه‌ای نیز به زبان‌های انگلیسی و فارسی در پایان قرائت و علی‌اکبر نظری به شعرخوانی حماسی در وصف بسیج و ولایت پرداخت.
در ابتدای این مراسم، مسؤولان بر مزار شهید گمنام در کانون جوانان بسیج شهر شاهرود حاضر شدند و در ادامه، با حضور در همایش از یگان‌های حاضر سان دیده و به تمثال شهدا ادای احترام کردند.

عکس: سیدجواد ناظری
ارسال نظرات
پر بیننده ها