بمناسبت هفته بسیج:

نشست نهضت روشنگری با موضوع فلسطین در سراوان

بسیجیان حوزه شهید هیبت اللهی شهری سراوان اقدام به برگزاری نشست نهضت روشنگری با موضوع فلسطین کردند.
کد خبر: ۹۵۵۹۱۷۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، مهدی دلیری فرمانده حوزه شهید هیبت اللهی شهری ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج بیان داشت: بسیجیان در صدر لیست خدمت به مردم قرار دارند و از هیچ کمک و تلاشی برای راحتی مردم دریغ نمی‌کنند، به راستی که بسیجیان نیروی مخلص خداوند هستند و این هفته مبارک را خدمت آنان که بی‌چشم داشت جهاد می‌کنند تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: هفته بسیج امسال مقارن شده است با جنایات جنگی اسرائیل علیه مردم فلسطین و همچنین برقراری آتش‌بس و پیروزی مردم فلسطین که به همین دلیل ما موضوع نشست را فلسطین قرار دادیم تا تبیینی در باب این موضوع شود‌.

دلیری تصریح کرد: مردم مظلوم غزه با وجود جنگ و خونریزی و کشتار وحشیانه، موشک‌باران، کمبود دارو، غذا، آب و امکانات، داغ از دست دادن عزیزان، آوارگی و گرسنگی مقاومت کردند.

فرمانده حوزه شهید هیبت اللهی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «هم‌افزایی مسلمین بر محور قدس شریف، کابوس دشمن صهیونیست و حامیان آمریکایی و اروپایی آن است.» پس ما مسلمانان باید بیش از پیش اتحاد داشته باشیم تا ریشه‌ی صهیونیست را از این منطقه و جهان بیرون برانیم.

دلیری اضافه کرد: مسلمانان موظفند در برابر حمله دشمنان، از اسلام و مسلمانان دفاع کنند، البته دفاع شیوه‌های مختلفی نظیر دفاع با سخن و روشنگری، دفاع با حضور فعال در عرصه‌های اجتماعی همراه با کار فرهنگی، دفاع با سلاح اعم سرد و گرم و شیوه‌های متنوع دیگر دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار