خبرهای داغ:
معاون کمیته امداد خوزستان خبر داد؛

توزیع ۴۲۰۰ کیلو گوشت قرمز بین مددجویان خوزستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خوزستان از توزیع چهار هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین خانواده‌های نیازمند استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۸۹
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، محمدرضا علی‌پور خدادادی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: به مناسبت ایام رجب، کمیته امداد خوزستان و با مشارکت خیران تاکنون چهار هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: برنامه توزیع گوشت میان خانواده‌های مددجو در راستای کمک به معیشت خانواده مددجویان کمیته امداد و با کمک خیرین و نهادهای حمایتی انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: روند حمایت معیشتی از مددجویان کمیته امداد تا پایان سال با همکاری و مشارکت نهادها و خیرین ادامه خواهد داشت و ما از مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در این امر نیکوکارانه دعوت می‌کنیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خوزستان خبر داد: در سال جاری تا کنون ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در مناسب‌های مختلف به ویژه عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۴۵ میلیارد تومان بوده است.

وی از همراهی و همیاری مردم در کمک به نیازمندان تقدیر و از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه دعوت کرد و گفت: کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار