خبرهای داغ:
اسماعیلی:

تیغ تیز تحریف در مقابل عظمت حماسه‌سازی آزادگان ما بی‌اثر است

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: با وجود تلاش دشمنان تیغ تیز تحریف نیز در مقابل عظمت و شکوه آزادگان ما بی اثر است و تاریخ خواهد نوشت آزادگان ما تا سرحد جان از انقلاب و اسلام خود دست نکشیدند.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۳۰
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در نخستین یادواره شهدای غریب اسارت شهرستان ملایر در دانشگاه ملی ملایر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: با وجود تلاش دشمنان تیغ تیز تحریف نیز در مقابل عظمت و شکوه آزادگان ما بی اثر است و تاریخ خواهد نوشت آزادگان ما تا سرحد جان از انقلاب و اسلام خود دست نکشیدند و با الگوگیری از حضرت زینب کبری (س) و امام موسی کاظم(ع) نماد استقامت شدند.

وی افزود: دشمن در دشمنی با مردم، ولایت و راه شهیدان ما مصمم است؛ ما هم باید در راه تبیین حقایق جدی باشیم.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: همانگونه که دشمن به سراغ تک‌تک جوانان ما رفته، باید به سراغ تک تک فرزندان برویم و راهی جز جهاد تبیین، ایستادگی و تبلیغ چهره به چهره برای مشارکت حداکثری نداریم.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع مردم ایران دیگر بار با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه حماسه خواهند آفرید.

اسماعیلی عنوان کرد: تاکنون ۱۵۰۲ شهید غریب اسارت در کشور، ۵۱ شهید در استان همدان و ۶ شهید آزاده در ملایر شناسایی شده‌اند و به طور قطع برخی پیروزی‌های ما در اسارت بیش از میدان نبرد بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار