خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی در گفتگو با بسیج:

باید با تمام توان در انتخابات پای کار باشیم

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات گفت: ما باید با تمام توان در انتخابات پای کار باشیم.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۵۶
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه با اشاره به وصیتنامه شهید «چیت سازیان» اظهار کرد: زمانی ما می‌توانیم از سیم خاردارهای دشمن عبور کنیم که در سیم خاردارهای نفس گیر نکرده باشیم.

وی با بیان اینکه ما باید تقوا را در دستور کار خود قراردهیم، افزود: رعایت انجام واجبات و ترک محرمات از همه مهمتراست.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به تحولات منطقه در آینده، ابراز کرد: باید به ظهور توجه ویژه داشته باشیم، ما با توجه به ظهور به پاسداران قوی برای آینده احتیاج داریم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات و با بیان اینکه ما باید با تمام توان در انتخابات پای کار باشیم، عنوان کرد: آنچه رهبر معظم انقلاب از ما انتظار دارد این است که خواهران بر خانواده و جامعه تاثیر داشته باشند، تاثیرگذاری بر خانواده و جامعه مهمترین رکن است.

حسینی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در مورد نقش زنان فرمودند «در مملکت ما این طور شد که بانوان هم دوش، بلکه جلوتر از مردها از خانه‌ها بیرون آمدند و در این راه اسلامی زحمت کشیدند و رنج دیدند».

وی ابراز کرد: زنان مسلمان ایرانی در عرصه‌های مختلف راهپیمایی در میدان بودند و پای پیروزی انقلاب شهید و جانباز شدند؛ زنان ایرانی پرچمدار هویت زن مسلمان در جهان هستند و مانند گذشته زنان ما باید در انتخابات تاثیرگذار باشند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند «حضور پرشور مردم در انتخابات، وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد؛ انگیزه‌ ملت، قدرت ملی به وجود می‌آورد» و ما باید مردم را برای حضور در پای صندوق رای تشویق کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات