خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: شهید محلاتی از افرادی بود که با امام خمینی(ره) عهد بست و با شجاعت و معرفت در حمایت از آرمان‌های انقلاب کمترین تردیدی به خود راه نداد و در این راه به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۰۰
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید محلاتی که در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، اظهار داشت: علم و دانش بدون معرفت خدا سبب گمراهی و انحراف می شود. اینکه بسیاری از دانشمندان در طول تاریخ مانع راه خدا شدند به خاطر این است که دانایی بدون معرفت داشتند و به تعبیر امیرالمؤمنین(ع) دانایی‌شان آنها را در مسیر گمراهی قرار داد و آنها را هلاک ساخت.

وی در ادامه سخنانش با تأکید بر لزوم حضور در پای صندوق های رأی گفت: کسی که 11 اسفند پای صندوق‌های رأی نیاید دشمن را شاد می‌کند؛ خداوند برای حفظ دین و این انقلاب نیازی به ما ندارد؛ بلکه این انقلاب امانتی است که به ما سپرده شده تا آن را به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم از این رو حفظ این انقلاب به هر نحوی که باشد عبادت است و باید برای رأی دادن قصد قربت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) تصریح کرد: کمال نهایی انسان و جامعه انسانی رسیدن به خدا و معرفت خدا است، عبودیت و بندگی انسان هیچ نفعی بری خدا و دین خدا ندارد؛ امام خمینی(ره) برای این انقلاب و نظام اسلامی هیچ نگرانی و تردیدی نداشتند و تنها نگرانی امام این بود که در پیشگاه خداوند متعال عذر و تقصیری نداشته باشند، زیرا باور داشتند که خداوند نیازی به این نظام و انقلاب ندارد بلکه این ما هستیم که محتاج معرفت و اطاعت از پروردگار هستیم.

وی ادامه داد: رسیدن به خدا و معرفت خداوند رنج دارد و در این راه باید تلاش مضاعف و مراقبت ویژه داشته باشیم. باید به این باور برسیم که در محضر خداوند هستیم و باید در برابر خداوند و نمایندگان خدا بر روی زمین پاسخگو باشیم و خدای نکرده مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد ما را در راه رسیدن به خدا سست نکند.

اکبری با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی بیان کرد: راه رسیدن به خدا تبعیت کردن از اولیاء خدا است، برای رسیدن به خدا اول باید واسطه‌های فیض را بشناسیم و سعی کنیم منویات و خواسته‌های کسی که اطاعت او از جانب خداوند بر ما واجب شده را خوب گوش کرده و درک کنیم و همچنین خوب باور کرده و خوب به کار ببندیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه برخی از افراد به خاطر غفلت و عدم معرفت از خط انقلاب خارج شدند، خاطرنشان کرد: شهید محلاتی از افرادی بود که با امام خمینی(ره) عهد بست و با شجاعت و معرفت در حمایت از آرمان‌های انقلاب کمترین تردیدی به خود راه نداد و در این راه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات