خبرهای داغ:
به همت رزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین(علیه السلام) بر پا شد:

سلسله نشست‌های های تخصصی جهاد تبیین با موضوع مشق حضور

جهت بالا بردن بینش سیاسی سلسله نشست‌های های بصیرتی و جهاد تبیین با موضوع مشق حضور توسط رزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل پایگاه‌ ویژه امام حسن مجتبی(علیه السلام) این گردان، برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۳۷
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام)، نکته مهم در باب جهاد تبیین این است که ما به تبیین اثربخش نیاز داریم؛ همان‌گونه که در جهاد نظامی کسی که می‌خواهد جهاد کند باید محاسبه‌گرانه و با برنامه وارد شود، تبیین هم همین‌طور است. باید کار محاسبه‌شده و عقلانی باشد.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) ضمن اشاره به مطلب فوق بيان داشت:«جهاد تبیین» موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند،«جهاد تبیین» یک فریضه‌ی قطعی و یک فریضه‌ی فوری است و هر کسی که میتواند باید اقدام کند.

بر همین اساس و رهنمود سکان دار انقلاب اسلامی و همزمان با تحولات منطقه و فلسطین، بسیجیان و رزمندگان این گردان سلسله نشست‌های موضوعی جهاد تبیین را با موضوع مشق حضور و با حضور اساتید مجرب این حوزه به صورت نوبه ای برنامه ریزی و اجرا  می‌نمایند.

این فرمانده در ادامه بیان داشت: در همین راستا و بر اساس وظيفه ذاتی  بسیج مبنی بر نهضت روشنگری، نشست‌ بصیرتی با حضور استاد بوذرجمهری و استقبال پرشور مردم آگاهمان در محل پایگاه‌ ویژه امام حسن مجتبی(علیه السلام) این گردان، برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار