دعوت هنرمندان آذربایجان‌شرقی از مردم برای حضور در انتخابات

تبریز- صدها تن از هنرمندان، شاعران و نویسندگان آذربایجان‌شرقی در بیانیه ای از مردم دعوت کردند در انتخابات ۱۱ اسفند حضور باشکوه و دشمن شکن داشته باشند و این روز را به روزی پرشکوه در تاریخ ایران تبدیل کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۷۶
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن دعوت هنرمندان آذربایجان شرقی از مردم آمده است؛

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم ملت بزرگ ایران، مردم آگاه و انقلابی آذربایجان‌شرقی، امروز میهن و ملت بزرگ ایران در موقعیت خطیری از تاریخ پرشکوه خود قرار دارد که اهمیت آن بر دانایان پوشیده نیست.

در این شرایط از تاریخ منطقه و جهان، اهتمام ملی به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، علاوه بر تحکیم و تقویت وحدت ملی که رمز موفقیت ملت ایران در همۀ امور است، این مشارکت پیام‌های روشن و تاثیرگذاری دربارۀ قدرت و اقتدار ملت و نظام اسلامی و یکپارچگی ایرانیان در مقابل بداندیشان و ستم‌کیشان بین‌المللی دارد و به جهان ابلاغ می‌کند که ملت ایران برای حراست و صیانت از استقلال، شرف، امنیت و میهن و نظام خود، همچنان آمادۀ فداکاری و در صحنه است و هر گونه تغییر و تکامل داخلی و گردش و چرخش قدرت در کشور را از با انتخابات آزاد و سالم و با صندوق رای رقم می‌زند.دشمنان اقتدار و استقلال و امنیت ایران که از طرحهای ترکیبی و شیطانی خود برای ایجاد آشوب و اغتشاش و ترور و تجزیه و تخریب طرفی نبسته‌اند تمام توان تبلیغی و قدرت رسانه‌ای خود را برای القای یاس و ناامیدی و شبهه‌افکنی جهت ایجاد فاصله میان مردم و صندوق‌های رای به کار بسته‌اند. غافل از اینکه ملت بزرگ ایران با درک هدف دشمن، خلاف آن طرحهای آنان عمل کرده و بر حضور قوی و پرشور در انتخابات مصمم‌تر خواهدشد تا دشمن بدنام را ناکام سازد و بار دیگر برساخته‌های شیطانی او را از بن براندازد.

امروز و بعد از تببین زوایای مختلف انتخابات و لزوم مشارکت و تاثیرات شگفت آن در داخل و خارج از کشور توسط شخص زعیم حکیم انقلاب اسلامی و قافله‌سالار امت، به یقین هر ایرانی که در مقابل ملت و میهن بزرگ خود و فداکاری‌ها و مجاهدتهای فرزندان ملت و امت در ایران و منطقه احساس مسئولیت می‌کند و خواهان مجد و عظمت ایران است، با ایمان‌ و احساس پرشور در میدان انتخابات که میدان همایش و رزمایش ملی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است وارد شده و پیروزی درخشانی را به نام ایران عزیزمان رقم خواهدزد.ما شاعران، نویسندگان و هنرمندان آذربایجان‌شرقی تماشاگر نیستیم. ما در صحنه و در میان ملت ایستاده‌ایم. ما همصدای ملتیم. ما با هم و همپای هم به یاری خدا ۱۱ اسفند را به روزی بزرگ از روزهای خدا در تاریخ شکوهمندمان تبدیل می‌کنیم: روز پیروزی و شادی ایران و دوستداران ایران در جهان، روز شکست و نومیدی دشمنان پیشرفت و سرافرازی ایرانیان... ما به قله نزدیکتر شده‌ایم، یا علی.

تاکنون صدها تن از هنرمندان، شاعران و نویسندگان آذربایجان‌شرقی این بیانیه را امضا کرده‌اند و امضای آن از سوی هنرمندان همچنان ادامه دارد...

ارسال نظرات
آخرین اخبار