اجرای طرح هر روستا یک کارگاه تولیدی در زهک

فرماندار زهک گفت: همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان را برای تحقق جهش تولید به معنای واقعی بکار خواهیم گرفت، طرح هر روستا یک کارگاه تولیدی در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۸۷۷۶۵
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهک، حسن دهمرده فرماندار زهک در دیدار نوروزی با جمعی از دهیاران و مدیران این شهرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بسیار هوشمندانه راهبرد دولت در سال جدید را تبیین نمودند و اولویت اول دولت در سال جدید نیز مسئله تولید خواهد بود و در این خصوص همه ظرفیت‌ها را به‌کار خواهیم گرفت.

وی افزود: سمینار فرصت‌های سرمایه گذاری در شهرستان زهک باحضور سیستانیان مقیم تهران؛ مشهد؛ زاهدان و... به زودی در شهرستان برگزار خواهد شد و دهیاران نیز مکلف شدند در قالب طرح هر روستا یک واحد تولیدی متناسب با ظرفیت های روستای خودشان با نگاه به مشاغل کم آب بر واحد‌های تولیدی را در این روستاها راه اندازی کنند.

دهمرده خاطرنشان کرد: مشوق‌هایی از قبیل واگذاری زمین رایگان، تسهیلات ارزان قیمت، تکمیل زنجیره و... نیز از برنامه های دولت برای ایجاد جهش تولید در سال جاری خواهد بود.

فرماندار زهک تصریح کرد: احداث کارخانه نوآوری و توسعه شرکتهای دانش بنیان نیز از دیگر برنامه هایی خواهد بود که امسال در شهرستان زهک اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار