مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین؛

متقین همواره ثابت قدم و استوارند

متقین همواره ثابت قدم و استوارند
حجت الاسلام صادقی گفت:متقین و انسان‌های باتقوا همیشه در شعار و عمل استوار و ثابت قدم هستند
کد خبر: ۹۵۸۸۴۸۸
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین،حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین در اولین جلسه شورای فرماندهی ضمن تسلیت شهادت حضرت امیرالمؤمنین،اظهارداشت:انسان‌های متقی و پرهیزگار همواره در مسیر تحقق احکام الهی گام برمی‌دارند و حرکت در این راستا مورد رضایت خداوند است.

وی افزود: نماز و روزه وسایل ارتباط گیری با خالق یکتاست و انسان مومن و روزه‌دار با انجام اعمال عبادی خود علاوه بر تزکیه نفس، به آرامش و معنویت می‌رسد و از این رو مومنین همواره آرام و مطمئن هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین تاکید کرد: اینکه در ماه صیام میزان جرائم کمتر می‌شود اتفاقی نیست زیرا در این ماه ترس از خدا در مردم بیشتر می‌شود و اگر این ترس از خدا و احساس اینکه عالم محضر خداست برای انسان‌ها دائمی و همیشگی باشد، گناهان به حداقل ممکن خواهد رسید و جامعه به فلاح و رستگاری می‌رسد.

وی افزود: تقوا و متقی بودن نکته‌ای است که اگر انسان به آن پایبند شد و عمل کرد محبوب خلق و خالق می‌شود و مهرش بر دل انسان‌های مومن می‌نشیند از این رو توصیه اسلام و قرآن همواره بر رعایت تقوا در گفتار، کردار و اعمال است.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: اخلاق اسلامی و نیک ازجمله مسائلی است که امروز بیش از هرچیز درکنار تقوا مورد نیاز جامعه است و جامعه‌ای که دارای اخلاق شد یقینا" زودتر به مقصود می‌رسد.

وی در پایان افزود : امروز باید همواره مراقب اعمال و رفتار خود باشیم و با اعمال نیک و رفتار حسنه و اخلاق خود جامعه را مستقیم و غیر مستقیم امر به معروف کنند تا بتوانیم جامعه مطلوب داشته باشیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار