خبرهای داغ:

شهید مطهری در شکل‌گیری تفکر انقلاب اسلامی بیشترین نقش را داشت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید مطهری در شکل‌گیری تفکر انقلاب اسلامی بیشترین نقش را داشت لذا هفته عقیدتی سیاسی با ایام شهادت ایشان مقارن شده است.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۲۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸

شهید مطهری در شکل‌گیری تفکر انقلاب اسلامی بیشترین نقش را داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ضمن بازدید از معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، طی نشستی صمیمی با کارکنان این معاونت اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حضرت امام خمینی(ره) به‌وجود آوردند که حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باشد.

وی افزود: برای حراست از اسلام و این انقلاب باید به اندیشه‌های کسی رجوع کنیم که امام راحل درباره وی فرمودند «او تربیت شده این مکتب و ثمره عمر من است».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با تاکید بر اینکه شهید مطهری در اسلام‌شناسی و تسلط بر قرآن و علوم مختلف اسلامی، دارای شخصیتی بی‌نظیر بود، اظهار داشت: شهید مطهری در شکل‌گیری تفکر انقلاب اسلامی بیشترین نقش را داشت لذا هفته عقیدتی سیاسی با ایام شهادت ایشان مقارن شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی همچنین در این دیدار، از زحمات دکتر شایان فر و همکارانش در معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تقدیر و تشکر کرد و برای آن‌ها آرزوی موفقیت روز افزون نمود.

همچنین سرهنگ شایان‌فر در این جلسه ضمن ارائه گزارشی، اهم فعالیت‌های این معاونت را به اطلاع مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار