خبرهای داغ:

دانش‌آموختگان انقلابی در ایران افتخارآفرینی کردند/ضرورت تربیت اندیشمندان در تراز انقلاب

گرمسار- معاون سیاسی سپاه استان سمنان به‌ضرورت تربیت اندیشمندان در تراز انقلاب اشاره کرد و گفت: دانش‌آموختگان انقلابی در ایران افتخارآفرینی کردند.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۷۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت‌الاسلام هادی ابراهیمی در همایش تجلیل از مربیان تربیتی، معلمان تمدن ساز و هادیان سیاسی این شهرستان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: شهید مطهری اندیشیدن را به ما یاد داد و امروز تربیت اندیشمند در تراز انقلاب اسلامی مهم‌ترین نقطه‌ضعف نظام آموزش‌وپرورش است.

وی با بیان اینکه خانواده، بسیج، مدرسه، دانشگاه باید به دنبال تربیت اندیشمندانی باشند که حلال مسائل کشور باشند، افزود: اندیشمندانی که بتوانند با رویکرد تمدنی و گام دوم انقلاب بتوانند در مسیر اعتلای این سرزمین قدم بردارند.

معاون سیاسی سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیست سالیان زیادی بود که به منافع ایران در بیرون از کشور به‌صورت مستقیم و در برخی موارد در داخل کشور به‌صورت غیرمستقیم حمله می‌کرد، تصریح کرد: اسرائیل عکس شهید فخری زاده را در لیست ترور قرارداد و بالاخره این شخصیت علمی کشور را ترور کردند.

وی سخت‌ترین سال جمهوری اسلامی ایران را سال 1397 دانست و گفت: در این سال آمریکا تصمیم گرفت صدور نفت ایران را به صفر برساند و وضعیت صادرات نفت ایران را از دو میلیون و 800 هزار بشکه نفت در روزبه زیر 100 هزار بشکه در روز رساند.

ابراهیمی با بیان اینکه تحریم‌ها علیه ایران شدت گرفت، افزود: تمام کشورهایی که به‌صورت پنهانی با ما مبادله داشتند آمریکا به‌صورت مستقیم با آنان وارد مذاکره می‌شد و تحریم و تهدید می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه افتخاراتی که در این کشور رقم خورد توسط دانش آموزان همین کشور بود، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی شروع به حملات متعدد می‌کرد کشوری که در سال 1967 در عرض 6 روز چهار کشور بزرگ عربی را به‌زانو درمی‌آورد و زمین‌های اشغالی را در این مدت سه برابر کرد و 16 هزار کشته،40 هزار زخمی بر جای گذاشت و 419 جنگنده و 900 تانک و نفربر نظامی را از بین برد اما اکنون این رژیم صهیونیستی در وضعیتی قرار گرفت که یک گروهک کوچک که 20 سال در محاصره بود و حتی توان تولید مواد غذایی را نداشت یک ضربه کاری با عنوان طوفان الاقصی به اسرائیل وارد کرد.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: تا قبل از این عملیات متوسط کشته‌های اسرائیل سالیانه 40 نفر بود ولی در این عملیات یک هزار و 500 نفر از سربازان اسرائیل کشته شدند و وقتی اسرائیل کنسولگری ایران را هدف گرفت در عرض 13 روز ایران اسلامی در برابر 12 کشور که چهار کشور آن دارای قدرت اتمی بودند ایستاد و وعده صادق محقق شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار