خبرهای داغ:
سردار سلیمانی در اختتامیه چهارمین جشنواره ملی جهادگران:

گروه‌های جهادی، توانمندی‌های خود را در قالب رسانه و به نحو احسن‌ به جامعه عرضه کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چنانچه گروه‌های جهادی بتوانند توانمندی‌های خود را در قالب رسانه و به نحو احسن‌ به جامعه عرضه کنند، علاوه بر تاثیرگذاری در افکار عمومی، بخش قابل توجهی از توطئه‌های دشمن در جنگ شناختی را نیز خنثی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۳۵۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶

گروه‌های جهادی، توانمندی‌های خود را در قالب رسانه و به نحو احسن‌ به جامعه عرضه کنند

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز شنبه (۲۲ اردیبهشت) طی سخنانی در اختتامیه چهارمین جشنواره ملی جهادگران، با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با استقرار نظام جمهوری اسلامی، متخلق به روحیه جهادی شد گفت: دشمنان از روز نخست پیروزی‌ انقلاب، تلاش‌های مذبوحانه‌ای را برای براندازی آن انجام دادند و همه ظرفیت‌های خود را برای تحقق این هدف شوم‌ به میدان آوردند.

وی افزود: در‌ برابر توطئه‌های دشمنان در یک دهه ابتدایی پس از پیروزی انقلاب، شاهد یک دهه جهاد دفاعی عظیم از سوی ملت بزرگ ایران‌ بودیم.

سردار سلیمانی، علت مهمِ زنده بودن انقلاب اسلامی را تداوم جهاد در ابعاد مختلف دانست و گفت: با پایان یافتن جنگ تحمیلی، جهاد در‌ کشور‌ ما تمام نشد بلکه در عرصه‌های دیگری ادامه پیدا کرد و همین امر را می‌توان مهمترین دلیل برای زنده بودن انقلاب اسلامی و تداوم آن در جهان دانست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بعد از دفاع مقدس، جهاد در عرصه‌هایی همچون خدمت، سازندگی، محرومیت‌زدایی، امیدآفرینی و علم و دانش، ادامه پیدا کرد.

وی‌ همچنین بر ضرورت اصلاح برخی قوانین، مقررات و‌ رویه‌ها در راستای تسهیل اقدامات جهادی در کشور تاکید کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه الگوی جمهوری اسلامی باید تکمیل شود تا جامعه اسلامی محقق شود، عنوان کرد: تمدن اسلامی زمانی تشکیل می‌شود که ملت‌های مسلمان با یکدیگر پیوند برقرار کنند؛ جبهه مقاومت، نمونه‌ای از تکثیر الگوی روحیه و اقدام جهادی و فرهنگ ایثار و پایداری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن با راه‌اندازی جنگ شناختی، به دنبال تحت تاثیر قرار دادن جامعه ما به ویژه جوانان و نسل سومی‌هاست، گفت: ابزارهای جنگ شناختی با ابزارهای جنگ نظامی متفاوت هستند؛ ابزار جنگ شناختی، «رسانه‌ها» هستند و مهمات آن نیز تولید محتواها، فیلم‌ها، عکس‌نوشت‌ها و ... هستند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: چنانچه گروه‌های جهادی بتوانند توانمندی‌های خود را در قالب رسانه و به نحو احسن‌ به جامعه عرضه کنند، علاوه بر تاثیرگذاری در افکار عمومی، بخش قابل توجهی از توطئه‌های دشمن در جنگ شناختی را نیز خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار