خبرهای داغ:

جشنواره بزرگ غذا و صنایع دستی در روز ولادت حضرت معصومه(س) در شهر صفی آباد دزفول

جشنواره بزرگ غذا و صنایع دستی در روز  ولادت حضرت معصومه(س) در شهر صفی آباد دزفول
جشنواره بزرگ غذا و صنایع دستی و جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) همزمان با آغاز دهه کرامت با حضور شهردار و رئیس شورای شهر صفی آباد، ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) و اقشار مختلف مردم در پارک مهر شهر صفی آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۳۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷

در شبی باشکوه وهمزمان با میلاد کریمه اهل بیت جشنواره غذا و صنایع دستی با هدف عرضه توانمندی های بانوان کارآفرین به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه و شهرداری صفی آباد برگزار شد.

این ویژه برنامه همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع و جذاب از جمله مولودی خوانی ، مسابقه و سرگرمی، سخنرانی ویژه روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) و نورافشانی برگزار شد .

در حاشیه این مراسم سلیمانی فراش فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس گفت: برای اجرای این برنامه حدود یک ماه است که پیگیر هستیم و از بانوان کارآفرین دعوت کردیم هنر خود را به نمایش عموم بگذارند 

وی افزود خوشحال هستیم که این برنامه با استقبال بسیار خوب مردم همراه شد 

کارمند پاسدار فریادرس فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) ، در سخنانی با ابراز خوشحالی از استقبال خوب مردم از این برنامه از زحمات افرادی که در اجرای این برنامه همکاری کدند تقدیر و تشکر کردجشنواره بزرگ غذا و صنایع دستی در روز ولادت حضرت معصومه(س) در شهر صفی آباد دزفول برگزار شد.

در ادامه مهندس زهرا قاسمی شهردار صفی آباد بیان کرد شهرداری از طرح های کارآفرینی حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار