نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

کرسی آزاد اندیشی در فکر و اندیشه مخاطب باید اثر گذار باشد .

حجت الاسلام علیدادی گفت:کرسی آزاد اندیشی در فکر و اندیشه مخاطب باید اثر گذار باشد و این اثر ، به قطع باید مثبت باشد چرا که اصل یک کرسی آزاد اندیشی بر تاثیر مثبت بر مخاطب است .
کد خبر: ۹۵۹۹۷۹۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون آزاد اندیشی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو نمود.
در این نشست صمیمی و هم اندیشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تقدیر از اجرای کرسی آزاد‌های اندیشی در دانشگاه‌های استان کرمان، خود را حامی کرسی‌های آزاد در دانشگاه خواند و بیان داشت: کرسی آزاد اندیشی در فکر و اندیشه مخاطب باید اثر گذار باشد و این اثر، به قطع باید مثبت باشد چرا که اصل یک کرسی آزاد اندیشی بر تاثیر مثبت آن بر مخاطب است.
حجت الاسلام علیدادی افزود:باید دانشجویان وقتی وارد کرسی می‌شوند هنگام خارج شدن قانع و جواب شبهات خود را گرفته باشند.
وی تاکید کرد: بسیج دانشجویی در اجرای کرسی‌های آزاد اندیشی باید به صورت متکلم پیش‌رود، این اصل کرسی‌ها را پیگیری کنید و روی کیفی سازی بیشتر کار‌های خود متمرکز شوید.
معاون آزاد اندیشی بسیج دانشجویی استان کرمان نیز در این نشست گفت:معاونت آزاد اندیشی ماموریت توسعه گفتمان آزاد اندیشی، حمایت، آموزش و پشتیبانی را در اجرای مطلوب کرسی‌های و برنامه‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های استان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.
محمد یاسین مهرراد ادامه داد: از ابتدای مهر ماه تا به امروز بیش از ۲۵ کرسی آزاد اندیشی و ۳۰ تریبون آزاد در دانشگاه‌های سراسر استان در صحن دانشگاه‌ها و شهر‌ها با حضور پر شور دانشجویان و اساتید به اجرا درآمده است.
در ادامه مسئولین آزاد اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کرمان علاوه بر این که از تجربیات نماینده محترم، ولی فقیه استفاده کردند به بیان مطالبات و موانع جدی کار خود در دانشگاه‌ها پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار