خبرهای داغ:

پیام تسلیت سپاه انصارالرضا(ع) درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه

این عالم متقی، مدیر دلسوز و مردمی که از اولین روز‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه مسئولیت‌های حساس مدیریتی کشور تا به امروزکه بعنوان مقام عالی اجرایی کشورمان، منشأ خیر و برکات بسیار بوده است.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۹۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لِلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعون

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران و همچنین نماینده معزز مردم استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

این عالم متقی، مدیر دلسوز و مردمی که از اولین روز‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه مسئولیت‌های حساس مدیریتی کشور تا به امروز که بعنوان مقام عالی اجرایی کشورمان، منشأ خیر و برکات بسیار بوده است.

قطعاً و بدون تردید، مشی انقلابی، مردمی وهمچنین فعالیت‌های ماندگار بی شمار وموثر آن شهید عزیز، تا همیشه تاریخ در اذهان مردم قدرشناس میهنمان باقی خواهد بود.

این واقعه‌ی تلخ را به مردم عزیز استان خراسان جنوبی و خانواده محترم رئیس جمهور فقید کشورمان و البته همراهان و همرزمان وفادارش و خدمت گذاران دولت که در راه خدمت در نقطه صفرمرزی کشور، استان آذربایجان شرقی در پی سانحه سقوط بالگرد در روز ولادت، ولی نعمتمان علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) دل مردم ایران و حتی سایر کشور‌ها را اندوهگین ساخت تسلیت و تهنیت عرض نموده و در غم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (حفظه الله) شریک هستیم و به ساحت مقدس ایشان نیز عرض تسلیت داریم.

 

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار