خبرهای داغ:

طرح جهادی گروه بقیه‌الله (عج) با جراحی چهارگانه تخصصی و فوق تخصصی در بستر بیمارستانی با رویکرد محرومیت‌زدایی درمانی در منطقه ایرانشهر

در این طرح جهادی بعد از اسکرین در دلگان بیش از ۳۰۰۰ نفر وکاندیدای جراحی به ۱۴۰ نفر خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارائه شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۵۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، گودرزی مدیر راهبردی مرکز جهادی بقیه الله (عج) با اشاره به برگزاری طرح جهادی جراحی چهارگانه تخصصی و فوق تخصصی در بستر بیمارستانی با رویکرد محرومیت زدایی درمانی در منطقه ایرانشهر اجرایی و عملیاتی شدن در منطقه هدف؛ وی با بیان اینکه در راستای منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری وخدمت به قشر کم برخودار و محروم قدم نهادیم و محرومیت زدایی مردمی،را از ارکان وجودی این مجموعه میدانیم لازم به ذکر است «طرح جهادی درمانی امام رئوف » به مدت ۶ روز کاری در منطقه ایرانشهر (سیستان و بلوچستان) برگزار شد.

 

گودرزی یاد آور شد: در این طرح جهادی بعد از اسکرین در دلگان بیش از ۳۰۰۰ نفر وکاندیدای جراحی به ۱۴۰ نفر خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارائه شد. و ایشان با بیان این‌که این طرح های جهادی با سطح کیفی عالی برگزار شده است و یکی از بزرگترین طرح های جراحی جهادی کشور بوده است.

 

گودرزی ادامه داد: در این اردوی جهادی خدماتی شامل، جراحی عمومی به روش لاپارسکوپی تخصصی، جراحی زنان و اورولوژی ، گوش و حلق بینی، اورولوژی به‌صورت رایگان به افرادی از اقشار بی‌سرپرست، ایتام، افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی ازجمله کمیته امداد و بهزیستی اجرایی شد.

 

وی در ادامه از ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و پرسنل خدوم بیمارستان ایران به خاطر همکاری جهادی کمال تشکر را دارد و در پایان انشالله این طرح محرومیت زدایی به تأیید حضرت بقیه الله الاعظم عج برسد باشد که مورد رحمت و عنایت حضرت رضا(ع) قرار گیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار