خبرهای داغ:

نیروگاه خورشیدی خانگی به نیابت از شهدای خدمت در نایین افتتاح شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ۴۸ نیروگاه خورشیدی خانگی به نیابت از شهدای خدمت و شهدای نایین با اعتباری بالغ ۶۵ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۰۲۸۹۲
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰

علی فتحیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نایین اظهار کرد: ۴۸ طرح نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی خانگی به نیابت از شهدای راه خدمت و شهدای شهرستان نایین در راستای برگزاری کنگره شهدای این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی ناحیه مقاومت بسیج نایین با همکاری اداره برق شهرستان ویژه متقاضیان محروم در شهرها و روستاها اجرا شده که امروز به صورت نمادین در روستای مزرعه امام مراسم بهره‌برداری برگزار شد.

فتحیان افزود: شهرستان نایین یکی از شهرستان‌های مستعد استان اصفهان با شرایط ویژه طبیعی به منظور بهره‌برداری در زمینه انرژی خورشیدی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان (ع،ج) استان اصفهان تصریح کرد: شهرستان نایین یکی از شهرستان‌های پیشتاز استان اصفهان در زمینه بهره‌برداری از انرژی خورشیدی و نصب نیروگاه‌های خورشیدی خانگی است و در سال ۱۴۰۲ قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان موفق به نصب ۴۸ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار