خبرهای داغ:

مسابقات قوی‌ترین ‌مردان‌ خوزستان برترین‌های خود را شناخت

مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان باشگاه‌های خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۳۰۷۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،مسابقات قویترین مردان استان خوزستان یادواره شهدای خدمت روز جمعه ۱۱ خردادماه با حضور ۱۰ شهرستان به میزبانی اهواز در چهار دسته وزنی ۸۰ کیلوگرم، ۹۵ کیلوگرم، منفی ۱۰۵ کیلوگرم و مثبت ۱۰۵ کیلوگرم برگزار شد.

در دسته ۸۰ کیلوگرم محمد عگبی وند از باشگاه لایف استایل شوشتر موفق به کسب نشان طلا شد، رضا رویاوی از باشگاه پیشتازان اهواز مدال نقره را به دست آورد و سجاد بن خطاع از شهرستان کارون به جایگاه سومی رسید.

 

همچنین در دسته ۹۵ کیلوگرم فاضل رویاوی از باشگاه پیشتازان اهواز به نشان طلا رسید، احسان خواره از باشگاه نیرو ایذه مدال نقره را کسب کرد و سروش خسروی از باشگاه تخت جمشید شهرستان ایذه مدال برنز را به خود اختصاص داد.

 

در دسته منفی ۱۰۵ کیلوگرم حسین حاتمی از باشگاه انرژی اندیکا نشان خوش رنگ طلا را از آن خود کرد، مصطفی رایارمنش از باشگاه المپیک باغملک به مدال نقره رسید و امین معنوی از باشگاه پیشتازان اهواز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در دسته مثبت ۱۰۵ کیلوگرم نیز حسین داعمی از باشگاه پیشتازان اهواز صاحب مدال طلا شد، ایمان بویری از باشگاه قصرآهنین اهواز به مدال نقره رسید و حسین صالحی از باشگاه المپیک باغملک به مدال برنز دست پیدا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار