خبرهای داغ:

مراسم یادبود شهدای خدمت در سرخه برگزار شد

ویژه برنامه گرامیداشت شهدای خدمت با حضور خواهران بسیجی و اعضای گردان به همت مسوول عملیات در پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۳۳۸۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ویژه برنامه بزرگداشت شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و یادبود شهدای خدمت همراه با فراخوان گردان و دسته رزمی به همت مسوول عملیات با حضور بسیجیان و سخنرانی زهرا مهدوی نژاد سرمربی شبکه صالحین حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد‌.

زهرا مهدوی نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مکتب خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید اظهار کرد: امیرالمومنین حضرت علی (ع) در نهج البلاغه شریف به توصیف چند تا از یاران خود کرده است. بعضی ها را مانند سلمان، سلمان کسی بود که تمام تلاشش مراقبت از نفس بوده و با کمترین خطا از دنیا رفت. یکی دیگران از یاران امام، خباب بن ارت که مقام معظم رهبری (مدظله) در کتابش به این فرد در مدل دینداری اشاره کرده و بعد از امیرالمومنین (ع) و حضرت خدیجه (س) به پیامبر (ص) ایمان آورده است.

او با اشاره به شخصیت محمدبن ابی بکر و مالک اشتر از یاران باوفای امام علی (ع) افزود: مالک اشتر کسی بود که در آن زمان تمام گره ها و فتوحات به دست او باز و امام علی (ع ) در نامه ۵۳ تذکراتی به مالک دادند که این نامه منشور حکومت اسلامی است و به درد تمامی بشریت می خورد.

سرمربی شبکه صالحین بیان داشت: مقام معظم رهبری (مدظله) در زمان تحویل حکم ریاست جمهوری به آیت الله رئیسی فرمودند: ان شاءالله اهتمام شما به نهج‌البلاغه و نامه شماره ۴۳ باشد و رئیسی واقعا به این نامه عمل کرد. همانطور که در پایان این نامه امام علی (ع) به مالک گفت: امیدوارم که آخر و عاقبت ما ختم به سعادت و شهادت باشد و بعد از رفتن ما از ما به خیر یاد کنند، شهید آیت الله رئیسی هم با عمل و اهتمام به این نامه همانطور که باید شد.

مهدوی نژاد با اشاره به مجالس مختلفی که برای شهدای خدمت گرفته شده است، گفت: همین مجالسی که بعد از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش گرفته می شود، باعث شناخته شدن اهداف، نیت ها، راه و مکتب شهید شده و دشمن نمی تواند به صلاح خود تغییر دهد.

او با توصیه به خواندن وصیت نامه امام خمینی (ره) در حلقات صالحین عنوان کرد: امام خمینی (ره) در سال های پیش، روز قدس را یک مکتب معرفی و امروزه می بینیم که چطور در تمام دنیا به نفع آنان حرف می زنند و رای می دهند. مقام معظم رهبری (مدظله) در شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمود: او یک نمونه از تربیت یافتگان اسلام و مکتب امام بود. این نشان از آن دارد که حاج قاسم یک مکتب بوده و باید در دنیا شناخته شود.

سرمربی شبکه صالحین با اشاره به انتخابات پیش رو اذعان داشت: حضور همه ما در این صحنه ملی و انتخاب فردی اصلح لازم و ضروری است.  

گفتنی است در این مراسم تلاوت سوره الرحمن و دعای آل یاسین به نیت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار