خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری فارس:

قاطعیت و جامع نگری باعث عبور از بحران‌های انقلاب شد/ مکتب دکتر رییسی را مکتب محرومیت زدایی و خدمت به مردم است

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری فارس گفت: امام خمینی (ره) در دوران مهم و بحرانی تاریخ انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت و با قاطعیت و جامع نگری خود باعث شد کشور از بحران‌ها عبور کند.
کد خبر: ۹۶۰۳۹۹۹
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان و مهندس اسفندیار عبدالهی نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در مصلی نماز جمعه شهرستان ارسنجان برگزار شد.

دکتر اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری فارس ، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به بیان ویژگی های امام خمینی (ره) پرداخته و سه تحول بزرگ به دست امام خمینی را تشریح کرد. 

وی تصریح کرد: اولین تحول پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که به همه ما هویت ملی داد،همچنین تحول بعدی اعتماد به نفس ملت ایران و دیکته کردن ما میتوانیم و سومین تحول بیداری اسلامی بود. 

قزل سفلی، قاطعیت را یکی از ویژگی های منحصر به فرد امام راحل (ره) دانست و خاطر نشان کرد: این شخصیت بزرگ در دوران مهم و بحرانی تاریخ انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت و با قاطعیت و جامع نگری خود باعث شد کشور از بحران ها عبور کند. 

وی، انتخابات را شب قدر انقلاب اسلامی دانست و خواستار مشارکت و کمک تمام دستگاه های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی پرشور شد. 

قزل سفلی در ادامه  ضمن گرامیداشت و تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه، ولایتمداری، مردم مداری و خدمتگزاری را از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی دانست و گفت: شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر بود و توجه به محرومان را در اولویت کاری خود قرار داده بود و می توان مکتب دکتر رییسی را مکتب محرومیت زدایی و خدمت به مردم قلمداد کرد.

این مقام مسئول، مسئولیت را نوعی تعهد دانست و اظهار داشت: این تعهد باید برای خدمت بیشتر به ولی  نعمتان اصلی انقلاب اسلامی باشد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار