سردار افضلی در چلیچه گفت؛

انقلاب اسلامی ایران دنیا را تحت الشعاع خود قرار داده است

انقلاب اسلامی ایران دنیا را تحت الشعاع خود قرار داده است
سردار جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع پر شور مردم چلیچه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام راحل این بزرگ مرد تاریخ اتفاق افتاد دنیا را تحت الشعاع خود قرار داده است.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۹۴
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت بسیجیان و مردم قدرشناس شهر چلیچه مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، قیام ۱۵خرداد و یادبود شهدای خدمت و انقلابی در مسجد صاحب الزمان ارواحنافداه شهر چلیچه برگزار شد.

جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان، با تسلیت بیست و پنجمین سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و گرامی داشت قیام پانزده خرداد و شهدای خدمت گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امامین انقلاب به جهان صادر شد.مردم دنیا ایران را کشوری مقتدر، انقلابی و اثر گذار در منطقه و جهان می دانند.  

سردارعلی افضلی، به لزوم جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: باید برای نسل جوان بیان شود که پادشاه همین کشور بون اجازه سفیر امریکا، اجازه انجام کاری اساسی رانداشت و کشور با اراده شیطان بزرگ اداره می شود، اما امروز به برکت رهبری های امامیین انقلاب، خون مطهر شهدا و بصیرت مردم ولایتمدار هر روز به عظمت ایران اسلامی در جهان افزوده و لحظه به لحظه از قدرت جهانی شیطان بزرگ امریکا و اسراییل کودک کش کاسته می شود.

وی، به خلق حماسه و نمایش اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکرمطهر شهدای خدمت و مجالس بزرگداشت در سراسر ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی در 8 تیرماه با حضور حماسی و انتخاب اصلح، حماسه خود را تکمیل و دشمنان را ناکام خواهند کرد.

 جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان، افزود: امروز هر برگه رای که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.

 سردارعلی افضلی ادامه داد: برای روی کار آمدن دولت مومن، انقلابی، معتقد به تحول رای خود را ثبت خواهیم کرد، دشمن باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان های آن و یاری مجاهدان واقعی خود برنمی دارند حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، مشارکت در سرنوشت کشور است.

سردار افضلی مهمان ویژه این برنامه در جمع مردم با اشاره به شخصیت و مجاهدت های امام راحل، گفت:انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام راحل این بزرگ مرد تاریخ اتفاق افتاد دنیا را تحت الشعاع خود قرار داده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار