خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۲۱ امام حسین(علیه السلام) برگزار شد:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همراه با عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام

به مناسبت دهه کرامت و هفته فرهنگی پشت سر گذاشته شده و همچنین به مناسبت نزدیک شدن به ایام رحلت امام راحل و قیام15خرداد، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همراه با عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و اجرای حرکات باستانی کاران و حر کات ورزشی با حضور خانواده های مردمی، خانواده های پایوران وبسیجیان گردان در شهرستان فریدن برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۹۹۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همراه با عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و اجرای حرکات باستانی کاران و حر کات ورزشی با حضور خانواده های مردمی، خانواده های پایوران وبسیجیان گردان به مناسبت دهه کرامت و هفته فرهنگی پشت سر گذاشته شده و همچنین به مناسبت نزدیک شدن به ایام رحلت امام راحل و قیام15خرداد و اجرای حرکات باستانی کاران و حر کات ورزشی در روز جمعه همزمان با دهه کرامت و هفته فرهنگی در شهرستان فریدن برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۲۱ امام حسین(علیه السلام) گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همراه با عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام و اجرای حرکات باستانی کاران و حر کات ورزشی در روز جمعه همزمان با نزدیک شدن به ایام رحلت امام راحل و قیام15خرداد و هفته فرهنگی در شهرستان فریدن برگزار شد.

 فرمانده گردان ۱۲۱ افزود: همایش پیاده روی و حرکات باستانی در تپه نور الشهدا داران برگزار شد.

این فرمانده گردان ضمن تقدیر از استقبال بسیار خوب شهروندان از این همایش، علاقمندان به ورزش مسیر جاده تا مزار پاک شهدای گمنام این شهر را پیاده روی کردند.

فرمانده گردان در پایان بیان داشت: این همایش با هدف ارتقای سلامتی و ایجاد شور و نشاط در جامعه برگزار گردید، و در روزهای طبق برنامه ریزی های انجام شده با شهردار و شورای اسلامی فریدن مسابقات رشته های مختلف ورزشی در این شهر برگزار خواهد شد

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار