خبرهای داغ:
الگو باشیم |

کسب و کارم را از حیاط خانه شروع کردم و امروز به لطف خدا دو واحد کارگاهی دارم/ خدا را شکر می‌کنم که واسطه‌ای شدم برای اینکه چرخ زندگی ۱۰۰ نفر از مردم بچرخد

بر خلاف تبلیغات دشمنان، صراحتا می‌گویم که در جامعه ما هیچ محدودیتی برای کار زنان وجود ندارد و کافی است بانوان ایرانی، اراده داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۰۵۵۳۹
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵

خبرگزاری بسیج _ «ماهرخ بهفر» بانوی کارآفرین اردبیلی و دارای چهار فرزند، بیش از ۳۰ سال است که یک حرفه و کسب و کار تخصصی را آغاز کرده است.

خانم بهفر طی این مدت توانسته است ظرفیت تولیدات کالایی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و افراد زیادی را به استخدام دربیاورد.

وی با راه‌اندازی کارگاه تولید انواع کارتن بسته‌بندی، زمینه اشتغال و درآمد یکصد نفر را فراهم کرده است.

خانم بهفر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: کار تولید کارتن‌های بسته‌بندی را از ۳۱ سال قبل، حدود سال ۷۲ آغاز کردم؛ در آن زمان پس انداز کمی داشتم؛ با همان پس انداز اندکی که از خیاطی و گلدوزی به دست آورده بودم، در حیاط خانه‌مان، کار تولید کارتن‌های بسته بندی را آغاز کردم.

وی افزود: سپس دستگاه اولیه کار را خریدم و به تدریج دستگاه‌های کارتن‌سازی را از سنتی و دستی به تمام اتوماتیک تبدیل کردم و اکنون بعد از ۳۰ سال صاحب دو واحد کارگاه تولید کارتن در اردبیل هستم و در هر واحد کارگاه برای ۵۰ نفر اشتغالزایی و درآمدزایی شده است. خدا را شکر می‌کنم که واسطه‌ای شدم برای اینکه چرخ زندگی ۱۰۰ نفر از مردم بچرخد.

این بانوی کارآفرین با بیان اینکه محصولات ما نیاز بازار‌های داخلی را تامین می‌کند و بقیه تولیدات را به جمهوری آذربایجان، ارمنستان و برخی دیگر از کشور‌های منطقه صادر می‌کنیم، گفت: اینجا با همکاری کارگران و کارکنان کارگاه، هر ماه ۶۰ تن انواع کارتن تولید می‌کنیم.

خانم بهفر در پایان، در خصوص جنگ روانی دشمن در خصوص محدودیت کار کردن در ایران برای زنان، اظهار کرد: بر خلاف تبلیغات دشمنان، صراحتا می‌گویم که در جامعه ما هیچ محدودیتی برای کار زنان وجود ندارد و کافی است بانوان ایرانی، اراده داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار