فراخوان گردان و دسته رزمی پایگاهی در سرخه برگزار شد

مسئول عملیات پایگاه حضرت زینب (س) سرخه گفت: فراخوان گردان و دسته رزمی در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر ضرورت حفظ توان و آمادگی نیروهای بسیج انجام شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۳۹۷
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، فراخوان گردان و دسته رزمی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه با حضور محمدحسن قزوینی هادی سیاسی، با محوریت محیط شناسی برگزار شد.

فاطمه جلال مسوول عملیات پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در حاشیه برپایی این فراخوان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این فراخوان به منظور ارتقاء آمادگی نیروها و به کارگیری بسیجیان در مواقع لزوم، فراخوان‌ها و آموزش‌ها در راستای حفظ و انسجام و مشارکت اعضای آن برای تحقق دفاع و پشتیبانی در جهت امنیت محله انجام شد.

در این فراخوان قزوینی با اشاره به مباحثی حول محور محیط شناسی بیان داشت: محیط شناسی یعنی شناخت ویژگی‌های اطراف محل زندگی. قائده و قانون صرفی برای شناخت محله وجود ندارد. ویژگی‌هایی که مورنظر فرد است، قانون همان فرد می‌شود.

او افزود: مشکلات موجود در محله باید شناسایی و با یاری معتمدین محله و مسئولین اقدامات لازم در جهت حل آن ها انجام گیرد.

هادی سیاسی تصریح کرد: اگر مردم نسبت به منزل و محله‌ی خود امنیت و دقت لازم را داشته باشند، خطر کمتری ایجاد می‌شود. این همان بحث امنیت شناسی محیط است.

قزوینی با تاکید بر اهمیت حضور در صحنه انتخابات بیان داشت: در آستانه انتخابات باید به مهم‌ترین اصل که مقام معظم رهبری (مدظله) هم بسیار برآن تاکید دارند یعنی مشارکت حداکثری توجه کافی داشته باشیم. مرحله بعد انتخاب اصلح است که با توجه به معیارهای رهبری می‌توان فرد اصلح را شناخت و به او رای داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار