در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو انجام شد:

برگزاری نهضت روشنگری درشهرستان فیروزه + عکس

با توجه به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه و ضرورت تبیین این حساسیت در بین مردم، نهضت روشنگری شهرستان فیروزه به مدت یک روز با حضور دکتر محمد علی قاسم زاده نداف، در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۷۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از فیروزه، باتوجه به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه و ضرورت تبیین این حساسیت در بین مردم، نهضت روشنگری شهرستان فیروزه به مدت  یک روز با حضور دکتر محمد علی قاسم زاده نداف در این شهرستان برگزار شد.

این نهضت روشنگری در قالب سه جلسه یک ساعته با مخاطبین متفاوت برگزار شد.

 نداف، در این جلسات حساسیت انتخابات پیش رو را گوشزد کرد وضمن بیان اهمیت حضور ومشارکت پرشور مردم در انتخابات، شاخصه های انتخاب اصلح را نیز از زبان ائمه معصومین ومقام معظم رهبری بیان کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره در طول تاریخ بعد از پیروزی انقلاب در صحنه های گوناگون حماسه آفریدند و انشاءالله در این صحنه و رویداد حساس نیز با حضور پررنگ خود در انتخابات وبا انتخاب فردی که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد دوباره حماسه خواهند آفرید. 

نداف در ادامه افزود: مردم باید به نامزدها نگاه کنند به مناظرات توجه کنند و ببینند راه ومنش چه کسی نزدیکتر به شهید رئیسی است و همان فرد را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار