خبرهای داغ:

افتتاح سه طرح اقتصادی در دامغان

دامغان_ یک طرح برق رسانی و ۲ طرح صنعتی_تولیدی در شهر دیباج و روستای اگره شهرستان دامغان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۳۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، یک واحد تولیدی عرقیات و گلاب دیباج، بهره‌برداری از برق رسانی به منطقه سرچشمه و لارکوه دیباج و واحد مرغداری گوشتی ۷۰ هزار قطعه‌ای فدک در روستای اگره شهرستان دامغان از جمله طرح‌هایی بود که با حضور هاشمی استاندار سمنان، بندرآبادی فرماندار، علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران  در روز شنبه ۲۶ خرداد ماه افتتاح شد. 

واحد تولید عرقیات و گلاب گیری در ناحیه صنعتی شهر دیباج با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال و تولید ۴۵ هزار لیتر عرقیات و گلاب با هدف توسعه صنعت و اشتغالزایی به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی در فاز فعلی ۲۵ فرصت شغلی ایجاد کرده که با بهره برداری از فاز توسعه آن، ۵۰ فرصت شغلی جدید نیز فراهم می شود.

طرح برق رسانی در منطقه گردشگری سرچشمه و لارکوه دیباج با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال و به طول ۲ کیلومتر با هدف تأمین روشنایی و توسعه گردشگری این منطقه اجرایی شد.

واحد مرغداری گوشتی ۷۰ هزار قطعه‌ای فدک در روستای اگره به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

تشریح عملکرد دولت شهید جمهور، نشست تبیینی بصیرتی انتخابات ریاست جمهوری، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، پاسخگویی به مشکلات و‌ مطالبات مردمی در دیدار چهره به چهره و بازدید از روند اجرایی عملیات بهسازی، محوطه سازی و توسعه منطقه گردشگری پیرخوشدر دیباج از دیگر برنامه‌های استاندار و هئیت همراه در شهر دیباج شهرستان دامغان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار