خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و خودرو جایزه بگیرید

سیداحمد موسوی گفت: مشترکان متناسب با میزان کاهش انرژی، امتیاز دریافت می‌کنند و با شرکت در قرعه‌کشی از جوایز ارزنده ای مانند خودرو، لوازم خانگی و کالای دیجیتال بهره مند می شوند.
کد خبر: ۹۶۰۷۴۵۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و خودرو جایزه بگیرید

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سید احمد موسوی مدیر عامل شرکت برق گلستان صبح سه شنبه ۲۹ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: لزوم مدیریت مصرف برق ضروری است و مشترکان در بین ساعات ۱۳ تا ۱۷ از مصرف لوازم برقی پر مصرف مانند لباسشویی و اطو خودداری کنند.

وی افزود: تنظیم دمای کولر بین ۲۴ تا ۲۶ و استفاده متناوب از پنکه و تنها یک کولر در هر واحد هم از راه‌های صرفه جویی در مصرف این انرژی است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: خانواده‌هایی که حداقل ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش مصرف داشته باشند هر ماه در قرعه کشی خودرو و جوایز ارزنده دیگر شرکت داده می‌شوند.

احمد موسوی افزود: مشترکان خانگی با مراجعه به آدرس اینترنتی Ba-energy.ir و یا نصب اپلیکیشن با انرژی و ثبت شناسه قبض برق خود می‌توانند در این پویش ثبت نام کنند.

او گفت: شماره گیری ۹۹۹۸۵ از طریق همراه اول و یا شماره تلفن ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ با اپراتورهای دیگر و یا شماره گیری #۱۵۲۱* هم از راه‌های دیگر برای شرکت در این پویش است.

موسوی افزود: تاکنون، ۳ هزار و ۸۱۵ نفر در این پویش شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار