خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

اهدای ۳۰۰ بسته کمک معیشتی در ایام دهه امامت و ولایت به نیازمندان شهرستان ایوان

مسئول گروه جهادی شهدا شهرستان ایوان گفت: به‌طور کل ۱۲۳ خانوار را تحت پوشش داریم که از دهه کرامت تا روز عید قربان به ۲۷ خانوار بسته معیشتی اهدا کردبم. 
کد خبر: ۹۶۰۸۳۳۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

«محمدرضا رشیدی» مسئول گروه جهادی شهدا شهرستان ایوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره اقدامات این گروه در دهه امامت و ولایت  اظهار کرد: به‌طور کل ۱۲۳ خانوار را تحت پوشش داریم که از دهه کرامت تا روز عید قربان به ۲۷ خانوار بسته معیشتی اهدا کردبم. 

وی افزود: از دیگر برنامه‌های گروه جهادی ما در دهه امامت و ولایت، اعطای ۳۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های معسر و برقراری ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر ایوان خواهد بود. 

رشیدی با اشاره به حوزه فعالیت‌های گروه جهادی شهدا افزود: در حوزه کارهای عمرانی، اردوهای جهادی و قرآنی و معیشتی و مذهبی و فرهنگی فعالیت می کنیم. 

مدیر گروه جهادی شهدا ایوان با بیان اینکه در گروه ما حدود ۲۰ نفر همکاری دارند، گفت: یکی از اقدامات ما، جمع آوری کمک های مردمی جهت انجام پروژه های عام المنفعه و محرومیت زدایی است؛ عمده این کمک ها از سطح مساجد و از نمازگزاران جمع آوری می شود.

رشیدی گفت: مساجد به عنوان پایگاه اسلام و قرآن، نقش ویژه و اثرگذاری در محرومیت زدایی در کشور ما دارند؛ خاستگاه بسیاری از فعالیت های جهادی ما نیز در حوزه های مذهبی و فرهنگی، مساجد هستند.

وی اضافه کرد: حسینیه شهدا را با هزینه شخصی در شهر ایوان احداث کردیم که در انجام برنامه ها از این حسینیه استفاده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار