خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی استان گلستان:

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و ۷ تیر در گرگان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی گفت: مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و ۷ تیر در گرگان با حضور محمد عباسی معاون وزیر کشور در دولت سیزدهم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۰۷
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و ۷ تیر در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی رئیس شورای هماهنگی استان گلستان گفت: مردم ایران جنایات آمریکا که مدعی حقوق بشر در جهان است را فراموش نمی‌کنند در ۶ تیر سال ۱۳۶۰ شاهد سوءقصد به رهبر معظم انقلاب اسلامی را بودیم و در هفتم تیر همان سال نیز بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را شاهد بودیم.

رئیس شورای هماهنگی استان گلستان ادامه داد: در سال ۶۶ نیز در هشتم تیر شاهد بمباران شیمیایی سردشت توسط حزب بعث بودیم که منجر به شهادت ۱۱۰ شهید و مجروح شدن ۵۵۰ نفر شد.

قربانی با بیان اینکه ترور شهید محمد کچویی و شهادت آیت‌الله صدوقی از دیگر جنایاتی است که در این ایام می‌توانیم به آن اشاره کنیم، افزود: شلیک موشکی به هواپیمایی مسافربری ایرباس توسط ناو آمریکایی و شهادت ۲۹۰ مسافر بی‌گناه این پرواز از فاجعه تلخ دهه ۶۰ است که در ذهن مردم باقی‌مانده است.

وی افزود: اینها تنها گوشه‌ای از جنایات آمریکایی‌ها است که با حمایت آنها در ایران رقم خورده است و جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۰۰ هزار شهید و جانباز و شهید مدافع امنیت تقدیم کرده و ما شاهد شاهدت سردار سلیمانی و همچنین فاجعه غزه و فلسطین هستیم.

رئیس شورای هماهنگی استان گلستان ادامه داد: در راستای افشای حقوق بشر آمریکایی برنامه‌های متنوعی در این مدت در نظر گرفته شده است و مهم‌ترین آن مراسم گرامیداشت شهدای هفت‌تیر و چهلم شهدای خدمت در مرکز استان است که در ۶ تیر و در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر برگزار می‌شود.

قربانی با بیان اینکه مهمان ویژه این مراسم محمد عباسی، معاون وزیر کشور در دولت سیزدهم است، گفت: نمایشگاهی در راستای افشای حقوق بشر آمریکایی در پارک‌شهر گرگان در نظر گرفته شده و همچنین از طریق صداوسیما و پایگاه‌های بسیج برنامه‌هایی تبیینی در این راستا تدارک دیدیم.

وی افزود: در راستای افشای حقوق بشر آمریکایی از ظرفیت فضای مجازی استفاده خواهیم کرد و تولیداتی نیز از این طریق منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار